Continental Tractor 70
,

הקאמבק: קונטיננטל חוזרת לחקלאות

Continental Tractor 70

Continental Tractor 70

לאחר הפסקה של 15 שנים חוזרת ענקית הצמיגים הגרמנייה קונטיננטל (Continental) לייצר צמיגים לשימוש חקלאי. כך הודיעה החברה זה עתה, עם הבטחה לחשוף שתי סדרות צמיגים חדשות ראשונות (לטרקטורים חקלאיים) בנובמבר הקרוב, במסגרת תערוכת החקלאות הגדולה והחשובה בעולם – 'אגריטכניקה 2017' שתיערך בהאנובר, גרמניה. הצהרה ראשונה בעניין זה ניתנה כבר לפני למעלה משנה, תוך הבטחה שהשנה תיערך החשיפה הראשונה של הצמיגים לחקלאות מתוצרת החברה.
תזכורת: קונטיננטל החליטה לצאת מתחום פיתוח, ייצור ושיווק צמיגים למגזרי החקלאות השונים ב-2004; הזיכיון, כולל הידע שהצטבר, הועברו לחברת מיטאס (Mitas) הצ'כית, אשר בינתיים נרכשה על ידי טרלבורג השבדית הנחשבת שחקן פרימיום מוביל בתחום הצמיגים לחקלאות, ולא מן הנמנע שמהלך זה היווה קטליזטור עבור קונטיננטל לחזור לתחום.
ההסכם עם מיטאס יסתיים ב-2019, וזו גם השנה שבקונטיננטל יחלו לשוב ולשווק צמיגים לחקלאות בהיקף מלא. כשנה לפני כן, כאמור – בנובמבר השנה בהאנובר, תציג קונטיננטל שתי סדרות צמיגים חדשות לטרקטורים חקלאיים בשם Tractor 70 ו-Tractor 85, כאשר שיווקם של אלו האחרונים יחל עוד השנה, הן באירופה והן בצפון אמריקה במקביל.
קונטיננטל Tractor 70 הוא צמיג המוצע במידות רחבות – בעיקר לעיבודים, והוא תוכנן לאפשר נשיאת משקל גבוה בלחץ אוויר נמוך תוך מזעור הפגיעה בקרקע בשל דחיסה. קונטיננטל Tractor 85 מיועד לשימוש מגוון, בכלל זה במשק, בעבודה עם כף, גרירה על כביש וכמובן – בשדה. מבנהו קשיח יותר והוא יוצע במידות צרות יותר. חיצונית אמורים שני דגמי הצמיג להיראות דומים עד כדי זהות.
עם התחלת השיווק המלא ב-2019, כאמור, תציע קונטיננטל 100 גרסאות שונות של צמיגים לחקלאות (דגמים ומידות).