קייס Maxxum
, ,

עוד אפשרויות לקייס Maxxum

קייס Maxxum

קייס Maxxum

קייס מרחיבה את היצע תיבות ההילוכים עבור דגמי המאקסום (Maxxum) מתוצרתה, עם תיבת Semi-Powershift חדשה עם 8 מהירויות תחת השם ActiveDrive 8. סדרת המאקסום החדשה נחשפה כבר בתחילת 2015 בארה"ב ולפני כשנה הוצגה הואריאציה האירופאית שלה, זו הרלוונטית גם עבור השוק הישראלי.
קייס מאקסום היא סדרת טרקטורים בינוניים בהספקם (145-179 כ"ס מרביים, ב-Peak), רב תכליתיים, המיועדים לשמש כעמוד השדרה במשקים קטנים ובינוניים למגוון רחב של משימות – מעבודות שדה ועיבוד קלאסיות ועד לעבודה עם כף קדמית. גרסאות הבסיס פונות גם לקבלנים הנדרשים לכלים בסדר גודל זה.

קייס Maxxum

קייס Maxxum

עד כה הוצעו דגמי סדרת מאקסום החדשה עם גיר Semi-Powershift עם 4 מהירויות או גיר רציף (CVX) לבחירה. תיבת ההילוכים החדשה מציעה 8 מהירויות פאוורשיפט עם 3 שלבים בכל אחד, מה שמביא לסך כולל של 24 הילוכים – הן לפנים והן לאחור. תיבה זו מוצעת בגרסאות ה-Multicontroller של קייס מאקסום ומיועדת לאפשר הפעלת ציוד מתוחכם יותר, יעילות גבוהה יותר בעבודה, נוחות הפעלה משופרת עבור המפעיל ובשורה התחתונה – תמורה משתלמת בעובדה, בעיקר בטווח הרחוק, בין היתר בסעיף צריכת הדלק.
שלב 1 בתיבה מאפשר עבודה עד למהירות 10.2 קמ"ש. שלב זה מיועד לעבודות בעומס גבוה במהירות נמוכה, דוגמת המשימות המוכרות מתחום גידול הירקות, למשל. זאת ועוד: ניתן להזמין בנוסף חבילת הילוכי זחילה לתיבת ה-ActiveDrive 8 לאלו שסוג עבודות זה הוא משמעותי עבורם. של 2 בתיבה מתאים לכ-90% מהמשימות הקלאסיות והמקובלות עבור טרקטור בסדר גודל דומה – הן בשדה והן בחצר המשק, בעבודה עם כף או מזלג. שלב זה מכסה טווח עבודה רחב במיוחד ומאפשר מהירויות נסיעה של 1.6 עד 18.1 קמ"ש. שלבים 3 ו-4 מיועדים לעבודה בעומס נמוך יותר אך במהירות נסיעה גבוהה, דוגמת נסיעה על כביש או גרירת נגרר למרחק. יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן

קייס Maxxum

קייס Maxxum