,

תוספות חקלאיות מג'ון דיר


ג'ון דיר משיקה סדרת ציוד חקלאי המתחבר למיני מעמיסים ולמעמיסים אופניים קומפקטיים (שופל) לעבודות במשק ובחווה. מדובר בציוד המותאם להתחבר למערכות החיבור והניתוק המהירים של ג'ון דיר מסוג Quik-Tatch, כמו גם למגוון ציוד מתחרה, מתוצרת יצרניות נוספות.
בג'ון דיר משייכים את הציוד החדש לסדרת ה-Worksite Pro וברענון האמור מדובר בצמד חובקי חבילות חציר או קש, צמד מזלגות להרמת חבילות ובמכונה לפירוק ופירור תחמיץ. הציוד פותח על ידי ג'ון דיר במיוחד לייעודו, ומשווק באמצעות סוכני ג'ון דיר למגזרי החקלאות השונים.

המזלגות להרמת חבילות חציר מסוגלות להרים משקל של עד 1.8 טון, בקירוב. הם מוצעים בתצורת הרמה לחבילה אחת, שתיים או שלוש בבת אחת. חובק החבילות נועד בעיקר להעברת חבילות עטופות, למניעת נזק במעטפת, והוא מציע מערכת השומרת על הלחץ הרצוי (והקבוע) של החובק, כל זמן שהחבילה באוויר. המכשיר לפירור התחמיץ דורש כמובן חיבור הידראולי בקצות הזרועות.
בג'ון דיר מרחיבים את היצע הציוד החקלאי הייעודי המתחבר למיני מעמיסים ולמעמיסים קומפקטיים – ציוד ההרמה הנפוץ במגזר החקלאות – במטרה להציע "מהבית" את הציוד המשלים הנדרש, ובכך לחסום רכישת ציוד מאינספור היצרניות המתמחות בציוד After Market.
יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר.