Waterkracht WeedMaster
,

הדברת עשבייה אקולוגית

Waterkracht WeedMaster

Waterkracht WeedMaster

לפני חודשים ספורים סיפרנו לכם על מרסס המים הרותחים מתוצרת Schepach הגרמנייה, כחלק מטרנד ההולך וצובר תנופה באירופה; מסתבר שניתן להדביר עשבייה בפשטות רבה על ידי ריסוסה במים רותחים כאופציה הנראית כנהנית מכל העולמות: אין צורך בחומרי הדברה ורעלים, לאחר הריסוס לא נותר זכר מהרסס עצמו, אין פגיעה בסביבה ובקרקע ובשורה התחתונה: העסק עובד!

Waterkracht WeedMaster

Waterkracht WeedMaster

מומחית ציוד הריסוס והשטיפה בלחץ ההולנדית Waterkracht משיקה עתה את גרסתה לנושא, כאשר מדובר במכונה המשמשת הן במכונת שטיפה בלחץ (עד 200 באר), קרי: לניקוי מדרכות, רצפות, ציוד וכיו"ב, והן כמדביר לעשבייה; ההדברה מתבצעת באופן פשוט ודומה לשיטה אצל Schepach דנן, קרי: ריסוס במים שחוממו עד קרוב ל-100 מעלות צלסיוס. ריסוס בטמפרטורה זו מבטיח את המתת הצמח.

Waterkracht WeedMaster

Waterkracht WeedMaster

המכונה החדשה מכונה WeedMaster והיא מוצעת בכמה גרסאות, עם מיכלי מים בנפחים של 500, 800 או 1,000 ליטר. המנוע מגיע מהונדה ובמערכת נכלל מיכל עם מסיר אבנית השוטף את הצנרת הפנימית למניעת סתימות. כסטנדרט מוצע צינור גומי עמיד בחום באורך 15 מטרים, אך ניתן להזמין אורכים שונים, כמו גם ראשי ריסוס ('אקדחים') שונים, בהתאם לצורך ולסוג העבודה.
Waterkracht WeedMaster שוקל כ-300 ק"ג, לא כולל המים, כך שמדובר בציוד הניתן להרכבה, נשיאה או גרירה כבר על ידי כלים קומפקטיים דוגמת רכבי UTV, טנדרים, טרקטורים קומפקטיים, יעים אופניים וכיו"ב.
חברת Waterkracht אינה מיוצגת בארץ. למתעניינים בפרטים נוספים – ניתן להיכנס לאתר החברה: www.waterkracht.com