מכבש ג'ון דיר V451G
, ,

דור מכבשים חדש מג'ון דיר

מכבש ג'ון דיר V451G

מכבש ג'ון דיר V451G

ג'ון דיר משיקה בגרמניה דור חדש של מכבשי חציר לחבילות עגולות, כמחליף לסדרות 800 ו-900 שייצורן יופסק, תחת השם סדרה V400. מדובר במכבשים בעלי תא כבישה מתכוונן וטכנולוגיית כבישה מתקדמת המבטיחה יכולת התמודדות מצויינת – כהבטחת אנשי ג'ון דיר – עם מגוון סוגי חצי וקש, החל ביבש במיוחד ועד לרטוב. יכולת זו מרחיבה משמעותית את פוטנציאל השימוש של מכבשים אלו על ידי חקלאים ועוד יותר מכך – על ידי קבלנים.
בג'ון דיר מדגישים כי בסדרת המכבשים החדשה הושם דגש מיוחד על נוחות בתפעול ובתחזוקה. כמו כן הוחלפו מערכות האיסוף ('פיק-אפ') ברחבות יותר והשלדה גכולה היא חדשה, מאסיבית ועמידה מבסדרות הקודמות.
בשלב ההשקה כולל ההיצע 5 דגמים: ג'ון דיר V451G שתוכנן בראש ובראשונה לטפל בחציר/קש יבש ולעבודות בעומס קל יחסית ובינוני – אך תוך ייצור חבילות באיכות דחיסה ומידות מעולה; ג'ון דיר V451M וג'ון דיר V461M הם דגמים רב שימושיים המותאמים לעבודה הן עם צמחים רטובים והן עם יבשים. דגמים אלו מתאימים לכל סוג גידול ממנו מכינים חציר או קש, מבטיחים בג'ון דיר. פסגת ההיצע הם הדגמים ג'ון דיר V451R וג'ון דיר V461R שהם בעצם הגרסאות המאובזרות ביותר בסדרה החדשה, המבטיחות איכות ייצור גבוהה במיוחד, יכולת עבודה במהירות גבוהה, מנגנון אינטגראלי לטיפול בתקלות וסתימות ומנגנון הוצאת חבילה ייחודי – מהיר ומדויק יותר (עד 120 חבילות בשעה). דגמים אלו ניתנים לעבודה במחובר למערכות עיטוף C451R ו-C461R. דגמים אלו מיועדים בעיקר לעבודה עם קבלנים או חקלאים המעבדים שטחים בהיקף גדול.
יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם.