מעמיס אופני שפר 2445 SLT
,

Schäffer: עוד גרסאות מונמכות וסגורות

מעמיס אופני שפר 2445 SLT

מעמיס אופני שפר 2445 SLT

מומחית המעמיסים הקומפקטיים הגרמנייה שפר (Schäffer) מרחיבה את ההיצע עם הוספת שתי גרסאות קבינה-סגורה; מדובר במעמיסים הקומפקטיים שפר 2436 SLT ו-שפר 2445 SLT שהוצעו עד כה עם קבינה פתוחה בלבד – מסגרת הגנה וגגון – ושמעתה ניתן יהיה לקבלם גם עם תא מפעיל סגור וממוזג.
הוספת שתי גרסאות סגורות לדגמים המוכרים מרחיבה את פוטנציאל השימוש גם לתנאים קשים יותר – הן של קור והן של חום – הודות לאופציית הקירור או החימום עבור המפעיל. הקבינות החדשות בדגמים אלו שומרות על נתון הגובה המרבי – 1.95 מ' – המאפיין את גרסאות ה-SLT המונמכות, ובכך מאפשרות עבודה ומעבר גם בגובה מרבי של פחות 2.0 מטרים. במילים אחרות: הוספת הגרסאות הסגורות להיצע מאפשרת עבודה גם בתנאי גובה מוגבלים – עם מיגון טוב יותר בפני רעשים ותנאי מזג אוויר. גרסאות ה-SLT (מלשון Schäffer Lader Tief – מעמיס שפר נמוך) נועדו לתפקד ביתר שאת בתנאים מגבילים כאלו, וכאמור מציעים גובה מרבי נמוך בהשוואה לגרסאות הסטנדרטיות, בפער של 15-25 ס"מ בקירוב.
שפר בנתה את שמה הטוב במהלך השנים הודות להתמחותה בתכנון וייצור מעמיסים קומפקטיים למגזר החקלאי בעיקר. אבל, פיתוח שתי הגרסאות דנן (שפר 2436 SLT ו-שפר 2445 SLT) התייחס גם למגזרי הגינון, הפיתוח הנופי ועבודות תשתית, בניין והריסה בתנאים מוגבלי תנועה, בכלל זה בתוך מבנים.

מעמיס אופני שפר 2445 SLT

מעמיס אופני שפר 2445 SLT

שני המעמיסים הקומפקטיים מונעים באמצעות מנועי קובוטה; שפר 2436 SLT מציע 36 כ"ס ובשפר 2445 SLT מדובר ב-45 כ"ס. למרות ממדיהם הקומפקטיים (אורך כולל של 4.11 ו-4.2 מ', בהתאמה. רוחב של 1.02-1.4 מ', תלוי בסוג הגלגלים) ומשקלם העצמי הנמוך (פחות מ-2.5 טון בשני הדגמים) מתהדרים שני המעמיסים ביכולות הרמה מרשימות; שני המעמיסים הקומפקטיים מסוגלים להרים למעלה מ-1.5 טון בצידוד מלא ועד כ-1.7 טון מרביים ללא צידוד.
גרסאות הקבינה הסגורה של שני המעמיסים הקומפקטיים ישווקו באמצעות סוכני שפר ברחבי העולם החל מיולי הקרוב. יבואנית מעמיסי שפר לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור.

איך שני הדגמים החדשים מול המתחרים? כנסו לשירות ההשוואה הייחודי שלנו, בלחיצה על התמונה: