מערבל מזון קוהן SPV
מערבל מזון קוהן SPV

מערבל מזון קוהן SPV

ענקית המיכון החקלאי הצרפתייה קוהן (Kuhn) חושפת מערבל מזון עצמאי חדש ('סלף', בעברית צחה…) המוצע בשתי גרסאות, המיועד לפעול בסביבה צפופה במיוחד, קרי: רפתות קטנות עד בינוניות (50-110 חולבות), אך במבנים, תצורה וחצרות וותיקות יותר, כמקובל לא פעם באירופה, בהם מעברים צרים, פתחים נמוכים ותכנון פנימי צפוף יותר מהמקובל ברפתות מודרניות וחדשות.
בקוהן הושם, אם כן, דגש עיקרי על יכולת ההתנידות והתמרות של ה'סלף' החדש, המכונה SPV והמוצע בשתי גרסאות, בשתיהן מוצע חילזון ערבול וורטיקלי אחד: Access עם מנוע להפעלת המערבל המייצר 90 כ"ס ו-Power עם מנוע – ממוצא לא ידוע – המייצר 120 כ"ס, לנדרשים לתפוקות גבוהות יותר. בשתי הגרסאות מוצע מנוע המייצר 142 או 170 כ"ס מרביים, המכוילים לפעול בסל"ד קבוע בכל רגע נתון (הינע הידרוסטטי), במטרה למקסם את התפוקה ולמזער את צריכת הדלק.

מערבל מזון קוהן SPV

מערבל מזון קוהן SPV

שתי הגרסאות של מערבלי ה-SPV החדשים מוצעות עם מיכלי ערבול בנפח 12, 14 או 15 מ"ק לבחירה, כאשר גרסאות ה-Power מוצעות גם עם מיכל בנפח 17 מ"ק. הלקוח יכול להזמין את המערבלים עם מהירות נסיעה מרבית של 25 או 40 קמ"ש, בהתאם לצרכיו ולסביבת העבודה המיועדת לכלי. שתי גרסאות ה-SPV החדשות מצטרפות ומשלימות את היצע המערבלים ה"זריזים" יותר מבית קוהן שהוצעו עד כה תחת סדרה SPV Intense (המציעים מיכלי ערבול בנפח 10, 12 או 14 מ"ק). לכלים החדשים יכולת איסוף מזון מגובה מרבי של 5.5-5.7 מ', תלוי בגרסה.
בכדי להשיג את יכולות התמרון הגבוהות של המערבלים החדשים מיושם עיצוב חדש שעיקרו רוחב חיצוני של 248 ס"מ בלבד בכל הגרסאות. גם נתון הגובה המרבי מרשים, עם טווח הנע בין 258-303 ס"מ בלבד. חשובה לא פחות היא מערכת ההיגוי הכפול האופציונלית; ההיצע הסטנדרטי כולל היגוי אחורי המאפשר רדיוס סיבוב של 570 ס"מ בלבד. כאופציה מוצע היגוי כפול – קדמי ואחורי – ואז מצטמק נתון זה לכדי 500 ס"מ בלבד. בהחלט מרשים עבור כלי שאורכו הכולל הוא 810 ס"מ, בכל הגרסאות. יבואנית קוהן לארץ היא חברת האחים לוינסון

קוהן מציעה את מערבלי המזון SPV Access ו-Power עם היגוי אחורי כסטנדרט, וכאופציה ניתן לקבל גם היגוי קדמי

קוהן מציעה את מערבלי המזון SPV Access ו-Power עם היגוי אחורי כסטנדרט, וכאופציה ניתן לקבל גם היגוי קדמי