Stihl MS 462 C-M
Stihl MS 462 C-M

יו"ר Stihl עם מסור מדגם MS 462 C-M החדש

במסגרת מסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2016 והצגת תוכניות לעתיד, חשף זה עתה יו"ר קונצרן שטיל הגרמני (Stihl) דר' ברטרם קנדיצור מסור חדש המיועד למקצוענים, שיחליף את סדרת המסורים הוותיקה והמצליחה MS 461. המסור החדש – MS 462 C-M מיועד לעבודה אינטנסיבית בתנאי קיצון במשימות יערנות וכריתה של עצים בינוניים וגדולים בקוטרם.
ב-Stihl טרם פרסמו פרטים כלשהם על המסור החדש, ולרגע כתיבת ידיעה זו הוא אפילו לא מוזכר באתר הרשמי, למעט כאמור תמונה אחת עם היו"ר ודיווח קצר אודותיו מפיו, במסגרת האירוע לעיתונות.
מהמעט שנחשף נראה כי מדובר במוצר מעניין וחשוב עבור שטיל; המנוע הוא בנפח 70 סמ"ק בקירוב ומשקל הכלי – ללא להב ושרשרת – הוא פחות מ-7.0 ק"ג, נתון הופך אותו לקל בקטגוריה, טוענים אצל היצרנית. המסור מצויד במערכת ניהול המנוע האלקטרונית M-Tronic של Stihl, לאחר ריענון ושדרוג מקיפים, תוך הבטחה לצריכת דלק נמוכה יותר, מהלך חלק ונקי יותר, עלייה מהירה יותר בסל"ד (האצה) ותגובות מצערת מהירות בהשוואה לדגמי סדרה 461 היוצאת. נתון ההספק לא נמסר אף הוא, למעט הכרזה כי מדובר "בעלייה ביחס ל-461 ובנתון ההופך לגבוה בקטגוריה".
שיווק השטיל MS 462 C-M החדש צפוי להתחיל במהלך השבועות הקרובים. בשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים, בכלל זה המחיר הצפוי. יבואנית שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה.