מכבש חציר פנד 1290S XD
, , ,

מכבשים ראשונים של Fendt בארץ

מכבש חציר פנד 1290S XD

מכבש חציר פנד 1290S XD

עוד בטרם התרחשה ההשקה הרשמית של פנד בארץ מדווחים לנו אנשי היבואנית על הגעה לארץ של שני מכבשי חציר ראשונים; חברת אגרו תמיר מכפר תבור היא יבואנית מותג העילית הגרמני פנד בארץ ולא מזמן ראיינו את רונן ורדי, מנהל המכירות של החברה ששיתף אותנו בתוכניות בדבר הכנסת המותג לשוק הישראלי, בין היתר נחשף כבר אז כי שני מכבשי חציר ראשונים נמכרו.

מכבש חציר פנד 1290S XD

מכבש חציר פנד 1290S XD

כאמור, עתה מודיעה החברה על הגעת המכבשים לארץ – שניהם מדגם 1290S XD – שנמסרו כל אחד לחברה קבלנית לעבודות חקלאיות. דגם זה של מכבש מייצר חבילות ריבועיות בחתך 120×90 ס"מ באורכים שונים. מדובר במכבשים שפותחו והמיוצרים על ידי Hesston מקנזס, ארה"ב, חברה-אחות לפנד וכמו פנד שייכת לקונצרן AGCO. מכבשי הסטון מוצעים באירופה תחת המותגים מסי פרגוסון ופנד, כאשר לא מעט מהשיפורים, השדרוגים והתוספות שעדכנו את הכלים הללו במשך השנים הנם פרי בחינה, ניסוי ובדיקה של מחלקת המחקר של פנד באירופה, במטרה לשפר ולשמר את המכבשים הללו בחזית הסגמנט.

פנד סדרה 900 ואריו

בדרך: פנד סדרה 900 ואריו

נציין כי יחד עם המכבשים הגיע לארץ מדריך מטעם פנד שהעביר השתלמות על המכבשים החדשים הן לאנשי השירות של היבואנית, אגרו תמיר, והן ללקוחות עצמם. מדובר בהחלט בסטנדרט שירות ורמה מקצועית פחות מקובל במחוזותינו.
בתוך כך מודיעים לנו אנשי אגרו תמיר כי 4 טרקטורים חדשים בדרכם ללקוחות בארץ: 2 כלים מסדרה 900 ואריו, כלי אחד מסדרה 700 ואריו וטרקטור מטעים מסדרה 200 ואריו.

בדרך: פנד סדרה 700 ואריו

בדרך: פנד סדרה 700 ואריו