פנד 300 ואריו
פנד 300 ואריו

פנד 300 ואריו

פנד מודיעה כי מעתה תוצע סדרת הטרקטורים הרב-תכליתיים הקומפקטיים-בינוניים מסדרה 300 ואריו מתוצרתה כסטנדרט עם חבילת ProfiPlus. סדרה 300 ואריו כוללת טרקטורים בטווחי ההספק שבין 101 ל-132 כ"ס; אלו טרקטורים המכוונים למשקים פרטיים קטנים או בינוניים, בעיקר באירופה, על הצרכים הייחודיים שלהם ומגוון המשימות המצופה מכלים כגון אלו. בין היתר מתוכננים ומיועדים טרקטורים אלו (כולם כפולי הנעה ועם קבינה ממוזגת כסטנדרט) לבצע עבודות שדה מגוונות, הובלות וגרירה, עבודה עם כף קדמית, משימות במשקי חי וכיו"ב.

פנד 300 ואריו

פנד 300 ואריו

חבילת ה-ProfiPlus של פנד הוצעה עד כה רק בטרקטורים הגדולים והחזקים יותר של היצרנית, והיא למעשה "חבילת טכנולוגיה מתקדמת" הכוללת ידע, יכולות ושליטה ממוחשבות על המערכות השונות בטרקטור לטובת דיוק, יעילות ונוחות גבוהה יותר בעבודה, מה שמתיימר להוביל לתפוקה גבוהה יותר לצד צריכת דלק נמוכה יותר. ה'חבילה' כוללת את מערכת שמירת נתיב/היגוי אוטומטי VarioGuide פרי פיתוח היצרנית. המפעיל יכול לבחור בין כמה רמות דיוק שונות (מ-2.0 מ' ועד ל-30 ס"מ דיוק) ובין ספקי מיקום (GPS) שונים. החבילה כוללת גם התאמה מלאה לציוד מונחה/נשלט Isobus במטרה לאפשר עבודה יעילה עם הציוד הנגרר/רתום המתקדם ביותר המוצע כיום בשוק.

פנד 300 ואריו

פנד 300 ואריו

"הן מן ההיבט העסקי עבור החקלאי והן מן ההיבט האקולוגי-כלכלי אנו מוצאים לנכון לצייד גם את הטרקטורים הקטנים יותר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום בתחום" מסביר בהודעה לעיתונות רולנד שמידט, מנהל השיווק בפנד את ההחלטה לצייד את דגמי סדרה 300 ואריו ב'חבילת' ה-ProfiPlus. "השאיפה לעבודה מדוייקת, יעילה, מהירה ונוחה קיימת גם בסגמנטים הקטנים יותר, וגם שם יש רצון מתמיד להגיע לתפוקה מיטבית תוך מינימום עלויות" הוא מסכם.
יחד עם הוספת חבילת ה-ProfiPlus לפנד סדרה 300 ואריו מוצעות תוספות נוספות לטרקטורים הקומפקטיים-בינוניים המתקדמים מכאן לאילך: מראות חדשות המציגות שטח רחב מבעבר, תאורה היקפית חדשה על טהרת טכנולוגיית ה-LED, אפשרות תפעול זרועות אחוריות מחוץ לטרקטור – משני הצדדים ועוד.
יבואנית פנד לארץ היא חברת אגרו-תמיר מכפר תבור.