מעמיס טלסקופי קטרפילר TH408D
,

עוד חקלאים מקטרפילר

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH408D

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH408D

זמן קצר לאחר השקת המעמיס הטלסקופי החדש למגזר החקלאי – קטרפילר TH306D – מרחיבה ענקית הצמ"ה האמריקאית את ההיצע עם שלושה דגמים נוספים. בעוד הקטרפילר TH306D הוגדר במעמיס טלסקופי קומפקטי (כושר הרמה מרבי 2.8 טון וגובה הרמה מרבי של 5.8 מ') הרי ששלושת אחיו החדשים כבר מוגדרים ככלים heavy-duty ומיועדים למשימות קשות, תובעניות וכבדות יותר.
המעמיסים הטלסקופיים החדשים הם כדלקמן:
קטרפילר TH357D – משקל עצמי: 7.9 טון, כושר הרמה מרבי 3.5 טון, גובה הרמה מרבי 7.0 מ'.
קטרפילר TH408D – משקל עצמי: 8.5 טון, כושר הרמה מרבי 4.0 טון, גובה הרמה מרבי 7.6 מ'.
קטרפילר TH3510D – משקל עצמי: 9.1 טון, כושר הרמה מרבי 3.5 טון, גובה הרמה מרבי 9.8 מ'.
כל הכלים מוצעים עם מנוע Cat C3.4B המציע 111 כ"ס כסטנדרט, וכאופציה מוצע מנוע חזק יותר – Cat C4.4 ACERT – עם 124 או 142 כ"ס. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים מסוג power-shift עם 6 מהירויות לפנים ו-3 לאחור. הסרנים מוגדרים כ-heavy-duty וכוללים מפחתים פלנטריים לטובת הורדת יחס ההעברה הסופי והיכולת להעביר יותר כוח אל הגלגלים.

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH3510D

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH3510D

בקטרפילר מסבירים כי האפשרויות לבחור מבין 3 רמות הספק נועדה לאפשר התאמה מרבית בין יכולות הכלי לצרכי הלקוח, כאשר המערכת ההידראולית החזקה בכל הכלים מציעה בכל רמת הספק ביצועים מרביים עם תגובות מהירות וזמני העלאה והורדה קצרים במיוחד. דגשים הושמו גם על שיפור הנדסת האנוש הן עבור המפעיל בקבינה והן עבור אנשי התחזוקה, עם גישות נוחות למנוע וליתר המערכות. הקבינה מציעה עתה רעש מרבי של 74dB באיזור ראש המפעיל, בין היתר הודות לבידוד חדש ויעיל מבעבר. מזגן, אגב, הוא אופציה בתשלום… גם נושא התפעול מתיימר להציע שיפור ביחס לדורות שקודמים של מעמיסים טלסקופיים מתוצרת קטרפילר. כל תפעול הכלי ניתן לביצוע דרך הג'וי-סטיק החדש, לטובת יעילות וקלות רבה יותר בעבודה.
בקטרפילר מציעים מגוון קלשונים, מזלגות, כפות בגדלים שונים, מטאטאים ועוד עבור כלים חדשים אלו, כפי שסוג לקוחות אליהם פונה החברה דורשים וזקוקים להם. הציוד של קטרפילר מיובא לארץ על ידי חברת זוקו שילובים.

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH408D

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH408D