מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D
מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D

קטרפילר מרחיבה את היצע המעמיסים הטלסקופיים ה'חקלאיים' מתוצרתה עם דגם קומפקטי חדש בשם TH306D המציע משקל עבודה של 6.2 טון. המעמיס החדש משויך למשפחת המעמיסים החקלאיים של קטרפילר – Ag Handler range – וככזה תוכנן, פותח ויוצר במיוחד במטרה לענות על הדרישות הייחודיות לשוק זה, בהן עבודה במקומות סגורים ומקורים, עבודה בקרבת בעלי חיים, יכולת תנועה ועבירות גם בבוץ טובעני ומעבר במקומות צרים במיוחד. מעמיס טלסקופי זה מיועד אם כן לעבודה בכל מגזרי החקלאות, החל ברפתות, דירים ולולים, העמסת חציר, קש, שקי דשן, זרעים וכיו"ב, פינוי והעמסת זבל, משתלות ועוד.

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D

בין היתר מתגאים בקטרפילר כי ה-TH306D החדש משלב, כהגדרתם, תכונות של כלי קומפקטי וזריז במיוחד ותכונות כלי בעל יכולות הרמה מכובדות, הן במשקל והן בגובה. הממדים בהחלט קומפקטיים, עם אורך כולל (לא כולל כף או כלי אחר המחובר לזרוע) של 4.4 מטרים, רוחב של 2.1 מטרים וגובה (עד לקצה תא המפעיל) של 2.25 מטרים.
קטרפילר TH306D מציע גובה הרמה מרבי של 5.8 מטרים, יכולת הרמה מרבית של 2.8 טון וטווח הגעה אופקי מרבי של 2.8 מטרים מעבר לגלגלים הקדמיים.
הכוח מגיע ממנוע דויץ בנפח 3.6 ליטר המייצר כאן 100 כ"ס (Tier 4 Final). הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית בעלת 2 יחסי העברה, המאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 32 קמ"ש.
בין יתר מערכות הבטיחות המוצעות במעמיס הטלסקופי החדש מצויינות מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת עומס (למניעת הרמת עומס יתר),
המחבר המותקן בקצה הזרוע מאפשר חיבור מהיר מכאני ידני, כאשר כאופציה מוצעת מערכת הידראולית המאפשרת חיבור וניתוק ללא מגע יד אדם. בנוסף מוצעת כסטנדרט יציאה הידראולית בקצה הזרוע המאפשרת חיבור ציוד המופעל בכוח הידראולי, דוגמת חבקים, מלגזות לפיתה, כפות נפתחות, מטאטאים, מקדחים וכיו"ב.
הקבינה ב-TH306D חדשה ופותחה עבור דגם זה, עם הבטחה לרמות נוחות, הנדסת אנוש, שקט, בידוד ושדה ראיה חסרי תחרות בסגמנט.
יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D

מעמיס טלסקופי קטרפילר TH306D