מעמיס טלסקופי פירקי מאניטו MLA
, , ,

בדרך: מעמיס טלסקופי פירקי ממאניטו

מאניטו הצרפתייה מצהירה על חזרתה אל שוק המעמיסים האופניים הפרקיים הטלסקופיים – תחום ממנו נעדרה בחמש השנים האחרונות. אב טיפוס שכונה MLA – שם וותיק ומוכר בארסנל מאניטו – כיכב בדוכן היצרנית במסגרת תערוכת החקלאות הגדולה בבריטניה – LAMMA. מדבקות Preview ('תצוגה מקדימה', בתרגום חופשי) הבהירו כשמה כן היא: מדובר בתצוגה מקדימה לסדרת כלים חדשה לגמרי שככל הנראה תושק עוד במהלך שנה זו (2017) בגרסה מוכנה לייצור. חיבור אב הטיפוס לקילשון הידראולי בקצה הזרוע – ומן הסתם, הופעתו במסגרת תערוכה חקלאית – יותר ממרמזים מהו קהל היעד העיקרי הישיר של סדרת כלים אלו.

מעמיס טלסקופי פירקי מאניטו MLA

מעמיס טלסקופי פירקי מאניטו MLA

יש לציין כי שתי חברות הבנות של מאניטו – גהל ומוסטאנג האמריקאיות – חשפו לא מזמן צמד 'שופלים לרפתות' טלסקופיים אך מדובר – לפחות על סמך המראה החיצוני – בכלים קומפקטיים יותר ושונים מבחינה מכאנית, שלדה ומרכב.
חלק מהסקרנות הרבה שהכלי החדש של מאניטו עורר במסגרת התערוכה באנגליה היה מה שלא פורסם; המנוע מגיע מדויץ ויספק "יותר מ-140 כ"ס". גובה ההרמה המרבי "יעבור את החמישה מטרים" ויכולת ההרמה במרבית תעמוד על "לפחות 5.0 טון". זה הידוע בשלב זה, וגם זה לא באופן רשמי.
עדיין לא ברורה שיטת העברת הכוח, למרות שסביר כי תהיה הידרוסטאטית. כל הסימנים – כמו גם רמזים מפי בכירים במאניטו – מלמדים כי לא רק המרכב החיצוני הוא חדש, אלא גם השלדה, הסרנים, החישוקים, הקבינה, האלקטרוניקה, המחשוב ועוד.
מן הסתם יתפרסמו כל הפרטים סמוך להשקה, וכמובן שנביאם כאן ברגע שיגיעו לידינו.