טרקטור ArmaTrac 804
טרקטור ArmaTrac 804

טרקטור ArmaTrac 804

לפני שנה דיווחנו כאן על סדרת טרקטורים חדשה מבית ArmaTrac הטורקייה שנועדה לפנות ולהימכר בשוק האירופאי. היו אלו 3 כלים חדשים – 904 Lux 1004 ,Lux ו-1104 Lux – שהציגו בראש ובראשונה עיצוב עדכני ומתקדם, אך הציעו במקביל מתחת לחופה טכנולוגיה "אירופאית למהדרין", בראשה מנועי דויץ 3.6 ליטר עדכניים ונקיים. כלים אלו נמכרים כבר למעלה משנה במערב אירופה, עם הצלחה רבה בעיקר בשוק האנגלי הגדול והחשוב.

טרקטור ArmaTrac 804

טרקטור ArmaTrac 804

עתה מצטרף דגם חדש להיצע – ארמאטראק 804 – המתמקם מתחת לדגמים שהוזכרו לעיל עם עד 110 כ"ס ומעל לדגמים קומפקטיים יותר, עם כ-50 כ"ס. ארמאטראק 804 נחשף זה עתה בתערוכה חקלאית באננגליה, בתצורת אב טיפוס לקראת ייצור. לטרקטור מנוע פרקינס המציע 80 כ"ס העומד כיום בתקני 3B האירופאיים, אך במהלך השנה יוצע עם מנוע מעודכן שכבר יעמוד בתקני שלב 4 המעודכנים יותר. הסרן הקדמי כמו גם תיבת ההילוכים מגיעים מ-ZF. דגם זה יוצע כפתוח או עם קבינה סגורה וממוזגת. וגולת הכותרת? המחיר: 24,500 ליש"ט לגרסה הסגורה, כפולת ההנעה. המכירות מתוכננות להתחיל עוד השנה, ככל הנראה במהלך הרבעון האחרון שלה.
ולמה אנחנו מספרים לכם זאת? בדומה למותג זטור אותו סיקרנו מאז הקמת האתר, שהפך אטרקטיבי ומעניין יותר ויותר עבור שווקים מערביים ומתקדמים – עד שביצע עלייה גם אלינו, כך קל להמר שעם Armatrac יהיה זה עניין של זמן עד שיימצא יבואן מקומי. השילוב בין טכנולוגיה 'מערבית' מוכרת ומוכחת, הכוללת כמובן עמידה בתקנים האירופאיים המחמירים, יחד עם עיצוב נאה ובעיקר – תג מחיר תחרותי, מובילים למסקנה הפשוטה. מי מרים את הכפפה?…