מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac
, ,

המעמיס החשמלי מתקרב לארץ

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac; מעתה עם חיבור סטנדרטי לשקע ביתי

מאז 2015 מייצרת ויידמן (Weidemann) הגרמנייה את המעמיס האופני הקומפקטי eHoftrac החשמלי. היה זה צעד חשוב עבור מומחית המעמיסים לרפתות שהסתבר חיש מהר כמוצלח ונכון. כיום כבר התבסס ה-1160 eHoftrac כמוביל בתחומו באירופה, כאשר המכירות מוגבלות על ידי היצרנית המייצרת את המעמיס המהפכני במשורה, ודואגת לשפר ולשדרג אותו מדי כמה זמן, בהתאם וברוח תגובות והערות לקוחותיה. זהו כיום המעמיס האופני הפירקי הקומפקטי היחיד בשוק הפועל על טהרת החשמל, כאשר היתרונות של שיטת הנעה זו במקומות סגורים או בקרבת בעלי חיים הם ברורים.

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

זה עתה מודיעה החברה על השקת דגמי 2017 של ה-1160 eHoftrac הכולל מספר שיפורים ועדכונים. עיקר החדשות מתמקדות במצברים חדשים – אלו מציעים זמן פעולה ארוך יותר ופולטים הרבה פחות חום, בעיה שהתבררה עם השימוש בכלים הראשונים עליה התלוננו לקוחות. מצברים אלו גם רגישים פחות לחום חיצוני, כך שהם מאימים יותר לעבודה גם בתנאי אקלים חמים, בדומה למוצע אצלנו.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

עוד טופל נושא הטעינה, שעד כה דרש עמדת טעינה עם ממיר מתאים בחצר המשק, ועתה – עם ממיר אינטגראלי – ניתן לחבר את המעמיס החשמלי לכל שקע חשמל ביתי סטנדרטי, מה שמן הסתם מאוד מפשט ומייעל את העבודה. סוג המצברים החדש מאפשר גם טעינת ביניים בכל מצב, גם כאשר המצברים טרם התרוקנו או כאשר נדרש מילוי וחיזוק במהלך העבודה. מ-Weidemann נמסר כי מערך המצברים החדש ניתן להתקנה בכל המעמיסים שכבר פועלים.

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

מאז הפסיקה חברת טרקטורם מרמת יוחנן לייבא כלים חקלאיים, בכלל זה את מעמיסי Weidemann אותם הפיצה, לא היה למותג נציג בארץ ולמעשה שיווקו אצלנו הופסק. בשיחה עם מנהל הפיתוח העסקי ב-Weidemann בגרמניה נודע לנו כי למעשה בימים אלו נסגר הסכם ייבוא, שיווק והפצה עם יבואן חדש לארץ, כך שבקרוב שוב יהפכו כלים אלו לרלוונטיים אצלנו. זהות היבואן לא נמסרה לעת עתה, אך מן הסתם פרט זה יתברר בקרוב. כפי שהוצע עד כה גם בגרסאות העדכניות ניתן לבחור בין מצבר 48 וולט, 240 אמפר-שעה סטנדרטי לבין מצבר חזק יותר – 48 וולט אף הוא, אך עם 310 אמפר-שעה.