סכין מתקפלת ופנס שטח מ-Milwaukee
,

לא יזיק שיהיה בכיס…

מילווקי (Milwaukee) האמריקאית, יצרנית כלי העבודה הנחשבת, משיקה שילוב של שני כלים חשובים ובסיסיים לכל מי שמבלה הרבה מחוץ לבית, גם אם בתנאים קשים; מדובר בפנס Heavy Duty ורב העוצמה מהדגם M12 ובסכין המתקפלת הקשוחה מסדרה Hardline, המוצעת כאן בגרסת להב ה-3" (כ-76 מ"מ). במילווקי מציעים את השילוב דנן כ"חבילה משלימה" לשטח במחיר שמתחיל ב-100$ בארה"ב (פרטים מיד).

פנס Milwaukee M12

פנס Milwaukee M12

הפנס M12 הוא באורך כ-23 ס"מ ורוחבו (בנקודה הרחבה) ביותר הוא 6.35 ס"מ. לפנס עוצמת הארה מרבית של 800 לומן עם אפשרות לברור מבין 3 מצבי עוצמת תאורה. הפנס עמיד בפני מכות וחדירת אבק או מים.

סכין מתקפל Hardline 3"

סכין מתקפל Hardline

סכין ה-Hardline עשויה פלדה (להב) ואלומיניום (גוף) והיא מיועדת לשימוש הן ביד ימין והן ביד שמאל, וזאת בשל הפתיחה והסגירה הנעשים באמצעות לחיצת ידית בחלקה התחתון של הידית.

סכין מתקפל Hardline 3"

סכין מתקפל Hardline

המחירים הרגילים בהם נמכרים הפנס והסכין עומדים בימים כתיקום על כ-100$ וכ-70$, בהתאמה. המחיר לחבילה באמזון עומד כעת על כ-150$ (ראו בקישור כאן). מי שמזדמן לארה"ב או שיש לו חבר שם שיכול לשלוח המחיר אטרקטיבי עוד יותר: ברשת חנויות 'עשה זאת בעצמך' הום-דיפו, למשל, מוצע סט הכלים דנן בעבוד 99$ בלבד (לחצו כאן), אך לא ניתן לבצע משלוח לארץ

פנס Milwaukee M12

פנס Milwaukee M12