ג'ון דיר 244K-II
, ,

שיפור ה'רפתנים' אצל ג'ון דיר

ג'ון דיר 244K-II

ג'ון דיר 244K-II

פחות משנתיים לאחר השקתם, וכבר עוברים המעמיסים הקומפקטיים ה'חקלאיים' של ג'ון דיר רענון, שדרוג ושיפור. מדובר במעמיסים 244K-II ו-324K – מעמיסים במשקלי עבודה של 4.9 ו-5.6 טון, בהתאמה – שיוצעו מעתה בגרסאות משופרות ומעודכנות, בהתאם להיזון חוזר ודרישות מצד לקוחות, שביקשו עוד כוח ויכולות לטובת העלאת התפוקה והורדת ההוצאות השוטפות. מעמיסים אלו מתבססים על שלדה קשיחה ולא פירקית כמקובל בסגמנט, עם היגוי כפול.
השינוי המשמעותי ביותר בוצע בדגם הקומפקטי יותר – ג'ון דיר 244K המכונה מעתה 244K-II. מנוע ה-64 כ"ס מוחלף כעת במנוע המשרת גם באח הגדול יותר, ה-324K, וכך יציע גם דגם זה מעתה 70 כ"ס לשירות המפעיל. "לקוחותינו התרגלו למעמיסים קומפקטיים המציעים ביצועים כשל גדולים" מצוטט בהודעה לעיתונות דאג לאופנברג, מנהל תחום המעמיסים הקומפקטיים הג'ון דיר. "הם דרשו עוד כוח ותפוקה, ולכן העלנו את ההספק ב-244K ושיפרנו את יכולות ההרמה", הוא מסכם.

ג'ון דיר 324K High-lift

ג'ון דיר 324K High-lift

דגם ה-324K מוצע מעתה גם עם אופציית high-lift המיועדת בעיקר עבור משימות חקלאיות ובתחומי הפיתוח הנופי, הודות ליכולת הרמה גבוהה יותר כפי שנדרשת בעבודות באסמים, מכוני תערובת, מרכזי מזון ורפתות. גובה ההרמה המרבי בגרסה הרגילה עומד כמקודם על 3.2 מ' עד לציר הכף, כאשר מעבר להבטחה כי בגרסאות ה-high-lift מדובר ביכולת הרמה גבוהה יותר, לא פורסמו נתונים ומספרים עד כה. בג'ון דיר מייעדים גרסאות אלו בעיקר לעבודות העמסת מערבלי מזון וחבילות חציר וקש, כך שמדובר בשיפור הפונה בראש ובראשונה למגזר החקלאי.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

עוד לטובת העלאת התפוקה ושיפור הביצועים מוצעים שני המעמיסים עם משאבה הידראולית מחוזקת המספקת לחץ גבוה יותר לעבודות הדורשות מהירויות הרמה והורדה משופרות ויכולת הרמה טובה יותר. אופציה זו מיועדת לנדרשים לעבוד יותר עם ציוד הידראולי מתחבר (לדוגמא: מטאטא כביש, חובק, קודח בורות לשתילה ועוד). אופציה חדשה נוספת היא האפשרות לחבר ולנתק ציוד מקצה הזרועות בלחיצת כפתור – מנגנון ש"הושאל" מהמיני מעמיסים של ג'ון דיר.
בג'ון דיר מציעים את המעמיסים המשופרים 244K-II ו-324K מעתה, במקום הגרסאות הוותיקות יותר. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר.