טרקטור זטור קריסטל
זטור קריסטל (Zetor Crystal); סדרה עם טרקטורים בטווח ההספק שבין 150-160 כ"ס

זטור קריסטל

לאחר סאגה מתמשכת, שמועות ושברי שמועות, מעתה זה רשמי: חברת א.ל. טרקטורים ומיכון חקלאי בע"מ הממוקמת בפארק התעשיות עמק חפר הינה היבואנית הרשמית והבלעדית יצרנית הטרקטורים והמיכון החקלאי הצ'כית זטור (Zetor).
לפני כחצי שנה חשפנו כאן כי נקבע יבואן לזטור בארץ – אז היו עדיין פרטיו חסויים – וכי בקרוב יחלו השיווק והמכירות. יודעי דבר כבר ידעו כי מדובר בחברת מפרם – יבואנית ג'ון דיר ומותגים נוספים לארץ – ואף הוקם דף פייסבוק שהודיע על הגעת המותג לארץ, אך הרבה לא קרה מאז וגם לא פורסם כל מידע רשמי. עם הזמן התברר כי אכן מדובר היה בחברת מפרם ובעקבות פנייתנו לזטור בצ'כיה אף קיבלנו אישור לכך. די מהר הסתבר כי החתונה בין מפרם לזטור עלתה על שרטון עוד לפני ירח הדבש, ובשורה התחתונה העדיפו לבסוף בזטור 'ללכת עם' א. ל. טרקטורים ומיכון חקלאי, ולבחור בהם כנציגיהם בישראל – בין היתר לאחר ביקור נציגי היצרנית בארץ ובחינת המועמדים השונים. חברה זו הודיעה לפני מספר חודשים באופן רשמי על קבלת הזיכיון לייבא ולשווק בארץ את מותג הטרקטורים למטעים ולכרמים פרארי. פניותינו אל מפרם בבקשה להבין את השתלשלות העניינים מבחינתה לא נענו עד כה. בשורה התחתונה: יש יבואן למותג הצ'כי המתחדש, הנמצא בתנופת צמיחה מרשימה, ונקווה שכניסתו לארץ תעשה בסופו של דבר טוב לחקלאים.

טרקטור זטור Proxima

טרקטור זטור Proxima

חברת א. ל. טרקטורים ומיכון חקלאי בע"מ מרכזת מספר עוסקים בתחום לכדי יבואן ונותן שירותים אחד. תחת כנפי החברה מיובאים לארץ הטרקטורים והמיכון החקלאי של זטור, כאמור, אך גם המותג התורכי האטאט (Hattat) וכאמור – המותג האיטלקי המתמחה בטרקטורים למטעים וכרמים פרארי (Ferrari).

טרקטור זטור Major

זטור Major; טרקטורים עם 60-80 כ"ס

מהיבואנית החדשה נמסר לנו כי כלים ראשונים כבר הגיעו לארץ – עם 80, 100 ו-150 כ"ס – ויחד אתם מלאי חלפים ואביזרים. בימים אלו אמור להגיע לארץ נציג היצרנית לצורך הדרכת והסמכת מנהל מקצועי ומכונאי שירות. השירות והטיפולים עבור הטרקטורים של זטור יבוצעו באמצעות ניידות שירות בבעלות היבואנית. לטרקטורים של זטור אחריות של שנה וחצי או 1,500 שעות עבודה – הקודם מביניהם.
לכל החדשות והכתבות שעלו באתר על המותג זטור – כנסו כאן. לקבלת פרטים נוספים על הטרקטורים החדשים של זטור ניתן להתקשר אל היבואנית החדשה בטל' 04-7708807