מכסחת דשא קאב קאדט SC700

קאב קאדט האמריקאית (Cub Cadet) מציגה את מכסחת הדשא הראשונה מתוצרתה עם הנעה כפולה בכלל, הנעה כפולה 'סלקטיבית' בפרט. המכסחת SC700 מונעת באמצעות מערכת המכונה על ידי קאב קאדט MaxControl, ועיקרה יכולת הבחירה של המפעיל בין הינע קדמי, הינע אחורי או הינע כפול (4×4). בכך ניתן להתאים את המכסחת בדיוק לתנאי העבודה והשטח, עם התאמה לעבודה עם עשבייה גבוהה או נמוכה, צפופה או דלילה, בתנאי יובש או לחות, מעל למצע עלים וכדומה.

מכסחת דשא קאב קאדט SC700

מכסחת דשא קאב קאדט SC700

למכסחת החדשה רוחב כיסוח של 21" (כ-53 ס"מ) והיא מוצעת לבחירה עם מנוע מייצור עצמי או מנוע הונדה. ההתנעה היא חשמלית, בלחיצת כפתור. היא מוגדרת כ-Heavy Duty ומותאמת לשימוש מקצועני או אצל בעלי מדשאות גדולות. קשת המגן הקדמית נועדה להגן על החזית מפגיעה ולהקל את מלאכת העמסה והפריקה מרכב או נגרר. בקאב קאדט לא פרסמו עד כה נתון משקל עצמי, נפח סל האיסוף, מהירויות הנסיעה האפשרויות ופרטים נוספים. מה שכן פורסם וראוי לאזכור הוא באפשרות לבחור 'מהמפעל' בין מספר סוגי גלגלים, עם גודל, רוחב ופרופילים שונים.
המכסחת החדשה תחל להימכר באמצעות סוכני קאב קאדט באביב הקרוב. המחיר הצפוי (בארה"ב) יעמוד על 500$ למכסחת עם מנוע הקאב קאדט ו-550$ לגרסה עם מנוע ההונדה. היצרן מעניק לכלי החדש אחריות (מוגבלת) של 3 שנים. יבואנית קאב קאדט לארץ היא חברת דנאור רון.