מזרעת דריל Väderstad spirit 600-900s
,

Väderstad: שיפור המזרעות ל-2017

יצרנית המיכון החקלאי השבדית Väderstad מודיעה על רענון, שדרוג ושיפור סדרת מזרעות הדריל Spirit 600-900S לקראת עונה 2017. שם הסדרה לא ישתנה כמו גם שמות הגרסאות השונות, אך שורה של שיפורים המהווים ברובם תגובה לדרישות, הצעות ובקשות מצד לקוחות, הופכים את דגמי 2017 למשודרגים באופן משמעותי.

מזרעת דריל Väderstad spirit 600-900s

מזרעת דריל Väderstad spirit 600-900s

רוב השיפורים והשדרוגים אותם בצעה Väderstad במזרעות המעודכנות מתמקדים בנוחות התפעול ובקלות התחזוקה. כך יכול מעתה הלקוח לבחור בין מערכות תיאום, בקרה ושליטה מסוג ISOBUS או E-Control לפי העדפותיו, מאחר וכל המזרעות מגיעות מוכנות לשתי המערכות כסטנדרט; שתי המערכות ניתנות לבקרה ושליטה באמצעות מסך אחד, דוגמת iPad.
מיכל הזרעים עבר אף הוא תכנון מחדש ולמעשה מציע עיצוב חדש לגמרי בעיקר בחלקו הפנימי; מערכת דחיסת האוויר מוקמה גבוה יותר, במטרה להקטין עוד יותר את אפקט העלאת האבק, ולהציע הגנה וגישה טובים יותר. עיצוב המיכל שופר במטרה להקל את הניקוי, הריקון החלק והגישה לצורך תחזוקה ותיקונים.
הגישה מבחוץ למיכל הזרעים שופרה אף היא לאחר תכנון ועיצוב מחדש. העלייה למדרס בחזית המיכל מתיימרת להיות קלה, נוחה ובטוחה יותר והמיקום מחדש אמור להקל את העזרה והבקרה בעת מילוי המיכל בזרעים מתוך שק.
נקודה נוספת הראויה לציון מתייחסת למיקום מחדש של הגלילים האחוריים; אלו מוקמו רחוק יותר לאחור, במטרה ליעל ולשפר את מיקום הזרעים בתנאים רגילים, ולמזער את השפעות הבוץ על הכיסוי וההידוק הנכונים בתנאי עבודה לחים. מזרעות Väderstad מיובאות לארץ על ידי חברת אגרו תמיר מכפר תבור