מכבש ניו הולנד BigBaler 340 Plus
,

המכבש הגדול של ניו הולנד

מכבש ניו הולנד BigBaler 340 Plus

מכבש ניו הולנד BigBaler 340 Plus

ניו הולנד, חטיבה בקונצרן CNH הבי"ל (בבעלות פיאט האיטלקייה), משיקה את מכבש החבילות המרובעות החדש והגדול מתוצרתה – BigBaler 340 Plus. מדובר כאמור בגרסה הגדולה ביותר להצטרף למשפחת המכבשים BigBaler של ניו הולנד, סדרה מקבילה לסדרה LB4 של החברה-האחות קייס, והנבדלת ממנה רק בצביעה ובשמות הגרסאות.
ניו הולנד BigBaler 340 Plus מייצר חבילות חציר וקש בחתך 90×120 ס"מ באורך משתנה – עד ל-300 ס"מ. הוא דורש טרקטור עם לפחות 130 כ"ס ב-PTO (160 עבור גרסת ה-CropCutter הכוללת מנגנון קיצוץ אינטגרלי) ומהירות PTO של 1,000 סל"ד.
בניו הולנד מציעים מספר מאספים (Pick-up) ברוחב שונה עבור ה-BigBaler 340 Plus. שינויים במערכת הדחיסה ואיסוף החומר מתיימרים לשפר את רמת דחיסות החציר/קש בכ-10% בממוצע ביחס לדגמים קודמים בסדרה. בניו הולנד טוענים כי איכות החבילות המיוצרות על ידי המכבש החדש היא הגבוהה ביותר בסגמנט, בין היתר הודות למנגנון הדוחס וקושר את החציר/קש הגיע לרמות אחידות טובות מהמוכר עד כה.
בניו הולנד טוענים עוד כי יצול חדש, שתוכנן במטרה לאפשר זוויות צידוד חדות יותר בסוף שורה, מצמצם את רדיוס הסיבוב של הטרקטור עם המכבש, חוסך בזמן ובנסועה ובשורה התחתונה תורם את חלקו לירידה בצריכת הדלק בעת העבודה.