מכסחת דשא קאב-קאדט מסדרה PRO-Z
מכסחת דשא קאב-קאדט מסדרה PRO-Z

מכסחת דשא קאב-קאדט מסדרה PRO-Z

קאב-קאדט (Cub Cadet) האמריקאית חושפת סדרת מכסחות 'בלרינה' ('אפס רדיוס סיבוב') מקצועיות חדשה תחת השם PRO Z. למעשה מדובר בשם מוכר בהיצע היצרנית, אך הסדרה החדשה תוכננה מחדש ומתיימרת להציע שיפור בכל היבט עם הבטחה להפוך למכסחות המקצועיות בעלות התפוקה הגבוהה בשוק. ההשקה המלאה יחד עם פרסום המפרטים הטכניים ייערכו לקראת סוף אוקטובר במסגרת תערוכת ציוד גינון גדולה בקנטקי, ארה"ב.
בקאב-קאדט מדגישים כי סדרת המכסחות המקצועיות החדשה פותחה יד ביד עם כ-100 קבלני גינון בארה"ב שלקחו חלק בבחינה ובבדיקות במהלך הפיתוח, העירו הערות ורעיונות לשיפור ובחנו באינטנסיביות את הדגמים השונים במהלך 4 החודשים האחרונים. סך כל ההערות וההארות סוכמו ורוכזו לכדי מסקנות ונקודות להתייחסות עבור צוות מהנדסי החברה, כאשר הייצור הסדרתי של הסדרה החדשה מתחיל בימים אלו, עם החשיפה המלאה המתוכננת כאמור להיערך בחודש הבא.

מכסחת דשא קאב-קאדט מסדרה PRO-Z

מכסחת דשא קאב-קאדט מסדרה PRO-Z

בקאב-קאדט תכננו מחדש את השלדה המרכזית, שולחנות הכיסוח (המוצעים ברוחבי עבודה של 48", 54" ו-60" (שהם 122 ס"מ, 137 ס"מ ו-152 ס"מ בקירוב, בהתאמה), סביבת המפעיל כולל אמצעי התפעול והשליטה ואת יחידת הכיסא. השלדה וגוף שולחן הכיסוח נחתכים בלייזר ברמת דיוק חסרת תקדים, מדגישים בקאב-קאדט, כאשר אותו הדין מתייחס ליתר חלקי השלדה והמרכב העשויים פלדה. כפועל יוצר נוצרת התאמה מושלמת בין החלקים השונים, המאפשרת ריתוכים וחיבורים באיכות גבוהה ובכך מוצעים חוזק וקשיחות משופרים ביחס להיצע היצרנית עד כה.
את מנועי הקוהלר ששירתו במכסחות מסדרה PRO Z היוצאת מחליפים מעתה מנועי קוואסאקי חדשים כאשר למרות שטרם פורסמו פרטים ונתונים טכניים, מובטח כי מדובר במנועים חזקים יותר ויחד עם זאת – חסכוניים ושקטים ביחס למנועי הקוהלר בדור הקודם. בקאב-קאדט מבטיחים כי למכסחות יש עתה יכולת כיסוח טובה יותר בתנאי קיצון – עשבייה צפופה, רטובה ו/או גבוהה – כאשר כפועל יוצא מתאפשרת נסיעה מהירה יותר בתנאים דומים, עם הבטחה לתפוקה גבוהה עוד יותר משהוצעה בסדרה הקודמת.
המכסחות החדשות מוצעות עם אפשרויות חיבור תוספות מלפנים ומאחור (וו גרירה או משקולות מאחור, ולהב לפינוי שלג מלפנים, לדוגמא), מגוון צמיגים לבחירה, כמה סוגי שקי איסוף ועוד. הציוד של קאב-קאדט מיובא לארץ על ידי חברת דנאור רון.