קולטיבטור קייס Tiger Mate 255
, ,

קולטיבטור גדול מקייס

קולטיבטור קייס Tiger Mate 255

קולטיבטור קייס Tiger Mate 255

חטיבת הציוד והמיכון החקלאי של קייס בארה"ב משיקה סדרת קולטיבטורים גדולים חדשה תחת השם Tiger Mate 255. מדובר בהרחבת סדרת הקולטיבטורים המכונה מזה שנים Tiger Mate, המוצעת במידות חדשות ועם מגוון שיפורים וחיזוקים. בהודעה לעיתונות מדווח כי הקולטיבטור המאסיבי, הגדול והמתקדם במבנהו ובאיכות החומרים מהם הוא בנוי מיועד לעבודות עיבוד והכנה לזריעה בקנה מידה גדול מאוד, תוך שדגמי הסדרה מאפשרים רוחבי עיבוד גדולים, הנעים מכ-6.8 ועד יותר מ-18 מטרים, ומהירויות עבודה של עד 16 קמ"ש.
ה-Tiger Mate 255 מוצע בגרסאות מתקפלות (קיפול אחד) ברוחבי עבודה הנעים מ-6.76 מ' ועד ל-10.73 מ', ובגרסאות עם מנגנון קיפול כפול ברוחבי עבודה שבין 11.41 ל-18.31 מ'.

קולטיבטור קייס Tiger Mate 255

קולטיבטור קייס Tiger Mate 255

ה-Tiger Mate 255 מיוצר – כך קייס – כמוצר Heavy Duty המיועד לספוג תנאי עבודה ועומסים קיצוניים המאפיינים סוג כלים שכאלו, בפרט כאשר מדובר ברוחבי עבודה כה גדולים. בכדי לעמוד בעומסים השונים כראוי ולאורך זמן, כמו גם לחסוך בבלאי ובעבודות ועלויות התחזוקה, נוצרו כל החלקים המועדים לפורענות והנתונים בעומסים הגדולים יותר בעובי חריג, מפלדה חזקה במיוחד ועם מחברים וברגים מאסיביים במיוחד. מבנה הלהבים, מיקומם האחד ביחס למשנהו וביחס לשלדה כמו גם מנגנון הקפיצים הייחודי המאפשר החלפה ותיקון קלים מבטיחים רצף עיבוד ואחידות ברמה הגבוהה ביותר, במטרה להבטיח הכנה אחידה וראויה של הקרקע לקראת המשך העבודות. כמו כן, מודגש בקייס, מבנה קצות הלהבים בנוי באופן היודע להתמודד גם עם כמות עשבייה גדולה, לפנותה ולפזרה באופן שווה וזאת ללא פגיעה באיכות ועומק העיבוד.
הציוד החקלאי של קייס מיובא לארץ על ידי חברת נ. פלדמן.