Superwinch Winch2Go
Superwinch Winch2Go

Superwinch Winch2Go

מומחית הכננות האמריקאית Superwinch החלה בשיווק "ערכת כננת" קומפקטית בשם Winch2Go. מדובר בכננת חשמלית 4,000 פאונד (קצת יותר מ-1,800 ק"ג) היושבת על בסיס פלדה מאסיבי הכולל חורים לברגים ונקודות עיגון, אך כולה נתונה בתוך ארגז פלסטיק, הדומה לכדי זהות לארגז כלי עבודה סטנדרטי. המנוע הוא בעוצמה של 1.0 קילו-ואט (שווי ערך לכ-1.4 כ"ס). משקל הערכה 19.5 ק"ג.
הארגז משמש בחיפוי וכמקום לציוד הנלווה (כפפות, טבעות D ('שאקלים'), רצועה וכיו"ב) ומקל את האחסון ברכב או בכל מקום אחר, כמו גם את הנשיאה ממקום למקום. למעשה מדובר בכננת ניידת היכולה לשמש למגוון שימושים בשטח, החל מחילוץ וגרירת רכב קל (טרקטור קומפקטי, טרקטורון, רכב UTV), דרך העלאת רכב על נגרר (למשל: טרקטורן כיסוח) ועד לאלתור מנוף הרמה, כאשר יש צורך להרים מטען לגובה (באמצעות חיבור ה-Winch2Go לקורה, ענף מאסיבי וכיו"ב).

Superwinch Winch2Go

Superwinch Winch2Go

יתרון משמעותי נוסף המוצע בערכת ה-Winch2Go החדשה הוא בחיבור הנדרש לספק חשמל בעוצמה של 12V בלבד, היכול להיות מצבר הרכב אך גם סוללה נטענת כפי שמשרתות בלא מעט כלי עבודה חשמליים נטענים.
ה-Winch2Go מוצעת באתרי רכישה ברשת דוגמת Amazon במחיר של כ-280$, לפני משלוח. הכננת מוצעת בשתי גרסאות: עם כבל ניילון או כבל פלדה, שניהם באורך כ-15.25 מ'.