מישלין Tweel
,

מישלין Tweel למצע קשה

מישלין Tweel

מימין: מישלין Tweel רב שימושי ולעבודה בשטח. משמאל: ה-Tweel SSL Hard Surface החדש למצע קשה

כבר בתחילת 2013 הוחל בארה"ב בשיווק מוגבל של הצמיג המהפכני של מישלין – המישלין Tweel – שהוא נטול אוויר והחישוק מהוה חלק אינטגראלי ממנו. במישלין חיפשו פיתרון חד משמעי לבעיות התקרים בכלי הרכב, השמירה על לחץ האוויר הנדרש, התמודדות עם בעיות עיוות וקריסה של צמיגים ועוד, כאשר הכוונה הראשונית היתה להציע צמיג במבנה מהפכני כפי שה-Tweel בנוי למכוניות פרטיות דווקא. עם הזמן התברר שלסוג צמיג זה חסרונות משמעותיים ככל שהמהירות עולה (רעידות בעיקר) ומאמצי הפיתוח הופנו לציוד מכני הנדסי, בראשו סגמנט היעים האופניים/מיני מעמיסים.

מישלין Tweel

מישלין Tweel רב שימושיים לשטח ומצע מגוון

מישלין Tweel

יעה אופני עם צמיגי מישלין Tweel חלקים למצע קשה

לפני קרוב לשנתיים קיבל המישלין Tweel משב רוח גבית משמעותי, כאשר ג'ון דיר הכריזה כי ה-Tweel יוצע על ידה כאחת מאופציות הצמיגים עבור מכסחות הדשא הגדולות שלה.
כיום כולל היצע מישלין מגוון סוגי צמיגים ממשפחת ה-Tweel המיועדים בעיקר ליעים אופניים – סוג הציוד שכפי שהסתבר צמיג זה הכי מתאים עבורו. הצמיג החדש ביותר – למעשה הגלגל, שכן החישוק כלול… – מסדרת ה-Tweel הוא ה-12N16.5 X Tweel SSL Hard Surface, שמשמו אך גם ממראהו ניתן להבין כי הוא נועד לתפקד על מצע קשה, דוגמת בטון או אספלט. תנאי עבודה אלו מאפיינים לא מעט עבודות חקלאיות, בעיקר במרכזי מזון, העמסות ופריקות באסמים או רפתות, במשתלות וחדרי קירור או בחצרות משקים וחוות בהן השטח סלול או יצוק.
במישלין מדגישים את יתרונות ה-12N16.5 X Tweel SSL Hard Surface החדש, בראשם היכולת לעמוד בתנאי עבודה קיצוניים, הכוללים חיכוך מתמיד ובעוצמה רבה עם מצע קשה. כמובן שהיעדר התקרים או החשש מבריחת האוויר מוסיף לנוחות וליתרונות, וכך גם ההרכבה וההורדה; הצמיג הוא כאמור חלק מכלל הגלגל, ולא נדרש ציוד מיוחד כפי שיש אצל מתקני תקרים בצמיגים על מנת להסיר את הצמיג מהחישוק; כמה ברגים ומחליפים – בדיוק כמו החלפת גלגל. מבחינת החיסכון באמצעים ובזמן עבודה – מדובר על פניו ביתרון משמעותי. עוד טוענים במישלין כי הצמיג ה-Tweel מציע אורך חיים ארוך משמעותית מצמיג מקביל הממולא באוויר, עמידות גבוהה יותר בפני שחיקה ומפגעים ובסופו של יום – תמורה טובה יותר להשקעה.
יבואנית צמיגי מישלין לארץ היא חברת קוגול.

מישלין Tweel SSL Hard Surface

מישלין Tweel SSL Hard Surface