מכסחת ERCO EWM-755BV
מכסחת ERCO EWM-755BV

מכסחת ERCO EWM-755BV

ECHO היפנית משיקה באמצעות הסניף האירופאי שלה שתי מכסחות עשבייה לתנאי שדה, לכיסוח גס, בשולי דרכים, ניקוי ראשוני או עבודות תחזוקה בתחומי הגינון והשירותים המוניציפליים. מדובר במכסחות הנוסעות בכוחות עצמן והמופעלות באמצעות מפעיל הולך. צמד המכסחות החדשות מושקות תחת שם המותג ERCO השייך ל-ECHO.

מכסחת ERCO EWM-755BV

מכסחת ERCO EWM-755BV

ההיצע כולל שני דגמים, לשימוש וייעוד שונים; דגם ה-ERCO ETM-864BV מיועד לקצור עשבייה עד לגובה של 150 ס"מ כאשר המטרה היא ניצולה למזון עבור בעלי חיים, בין אם בייבוש והפיכתו לחציר ובין אם לאיסוף כירוק להאכלה מידית. הדגם השני – ERCO EWM-755BV – מיועד לכיסוח עשבייה שוטה כאשר המטרה היא להותירה בשטח, כחומר דשן או לפירוק טבעי כדוגמת כיסוח צידי דרכים או תעלות/בריכות, ניקוי שבילים ביערות או בפארקים, הסרת עשבייה סביב למבנים, בשטחים פתוחים וכיו"ב.
שתי המכונות החדשות מיועדות למשימות בהן לא ניתן או לא כדאי להפעיל טרקטור עם מכסחת/מרסקת, כאשר יש צורך ביכולת תמרון גבוהה, בלוגיסטיקה פשוטה להפעלה וקלות בתפעול.

מכסחת ERCO ETM-864BV

מכסחת ERCO ETM-864BV

ב-ECHO מייעדים את שתי המכסחות החדשות לפיכך גם לטיפול במטעים, בשטחים אורגניים, כיסוח עשבייה סביב לעצים, במשתלות וכיו"ב. ה-ERCO ETM-864BV מכסחת את העשבייה ומותירה אותה שוכבת בשורה הנוצרת באמצעות השולחן הקומפקטי, המונע את 'בריחתה' לצדדים ופיזורה. כך ניתן ליצור שורות מסודרות שקל יותר לאסוף או לייבש לצורך הכנת חציר. מנוע מכסחת זו מייצר 6.8 כ"ס. משקלה 73 ק"ג ורוחב הכיסוח הוא 55 ס"מ. המחיר עומד על 1,725 יורו, באירופה.

מכסחת ERCO ETM-864BV

מכסחת ERCO ETM-864BV

ה-ERCO EWM-755BV פועלת יותר כמרסקת, כאשר המטרה היא סילוק העשבייה כמפגע ולא שימוש בה כמזון לבעלי חיים. ב-ECHO טוענים כי מכסחת קשוחה זו יודעת לטפל בכל סוג של עשבייה והופכת אותה לחומר מרוסק לחתיכות קטנטנות, ההופך לדישון אורגני, או המתכלה באופן טבעי אחר. משקל מכונה זו הוא 65 ק"ג והיא מציעה רוחב כיסוח של 64 ס"מ. המנוע מייצר כאן 7.5 כ"ס. המחיר באירופה: כ-1,850 יורו.
כלי הגינון של ECHO מיובאים לארץ על ידי חברת שירות וציוד בע"מ.