מיני מעמיס Norcar 755
,

רב פעלים קומפקטי

מיני מעמיס Norcar 755

מיני מעמיס Norcar 755

נדמה כי תחום המיני מעמיסים הקומפקטיים בפריחה, בעולם וכך גם אצלנו. לא מעט יצרניות נאבקות אצלנו על לב הלקוחות כאשר בסגמנט החקלאי נראה כי התחרות הולכת ומחריפה. יכולות כלים אלו יחד עם ממדיהם הקומפקטיים המאפשרים עבודה גם במקומות צפופים לתנועה, רב השימושיות שלהם – רובם משמשים נושאי כלים מגוונים – וההתאמה לרוב דישות ההרמה והדחיפה הממוצעות במשק החקלאי הופכים אותם לרלוונטיים ואטרקטיביים יותר ויותר.

מיני מעמיס Norcar 755

מיני מעמיס Norcar 755

אל ההיצע המוצע בארץ מצטרף עתה מותג חדש-ישן אצלנו: Norcar מפינלנד. המותג מיוצג בארץ על ידי חברת א.ע. צאלון מזה כארבע שנים אך רק השנה, עם שינוי האסטרטגיה אצל היבואנית וריענון ההיצע לכדי אטרקטיבי ותחרותי יותר, מתחדש השיווק ביתר שאת.
הדגם הראשון שמשווק בארץ הוא הנורקר 755 – כלי קומפקטי, קל משקל (860 ק"ג משקל עבודה) אך בעל יכולות הרמה מרשימות.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

עם נתון גובה מרבי של 271 ס"מ, אורך – כולל כף – של 279 ס"מ ורוחב של 105 ס"מ בלבד מציע ה-755 פוטנציאל רב בעבודה בתנאי צפיפות או מגבלות גובה כמו סככות, רפתות, מחסנים, בתי אריזה או בכל התניידות במשק הכוללת מעברים צרים ומגבלות מקום. צמיגי טרקטור והינע כפול מאפשרים כמובן גם תנועה בשטח, בשדה או בדרכים משובשות. היצרנית גאה בהיעדר כל חלקי פלסטיק במוצריה וכי – למרות הממדים הקומפקטיים – מציע ה-755 (כמו גם דגמים נוספים מתוצרתה) היגוי פרקי מלא במקום היגוי כפול כמקובל אצל לא מעט מתחרות בקטגוריה, מה שמאפשר רדיוס סיבוב קטן יותר; קוטר הסיבוב המלא, "בין מדרכות", עומד על 360 ס"מ בלבד, עם כף שפיכה סטנדרטית.

מיני מעמיס Norcar 755

מיני מעמיס Norcar 755

היחס בין המשקל העצמי לבין כושר ההרמה – עד 750 ק"ג בתוך הכף, בתנועה – הוא מהטובים בקטגוריה והפכים את הנורקר 755 לכלי עבודה יעיל במיוחד.
המנוע מסופק על ידי קובוטה וב-755 מדובר בדיזל 3-צילינדרי מוכר מדגם 722 בנפח 700 סמ"ק בקירוב, המייצר כאן 20 כ"ס. כמו לכל דגמי היצרנית כך מוצע גם בנורקר 755 חיבור מהיר להחלפה נוחה בין הציוד המתחבר השונה, ויציאות הידראולית בקצה הזרוע; המשאבה ההידראולית מייצרת ספיקה מרבית של 29 ליטר/דקה, מה שאמור להספיק להפעיל מגוון כפות, מזלגות לפיתה, מקרבי מזון, מטאטאים, מזלג לארגזים או לחציר, משאבות, מקדחים וכיו"ב.
מחברת א.ע. צאלון נמסר כי כלים ראשונים כבר נמסרו ללקוחות. שתי ניידות שירות ערוכות להעניק שירות וטיפולים לכלים ברחבי הארץ. לפרטים ניתן להתקשר לטל' 03-9453275

מיני מעמיס Norcar 755

מיני מעמיס Norcar 755