חרמש מוטורי חשמלי מקיטה DUR184LZ
חרמש מוטורי חשמלי מקיטה DUR184LZ

חרמש מוטורי חשמלי מקיטה DUR184LZ

מקיטה היפנית היא מחלוצות ציוד הגינון המקצועי הנטען – טרנד ההופך למשמעותי וחשוב יותר ויותר, בעיקר לנוכח מגבלות הרעש ופליטת המזהמים בערים הגדולות באירופה ובארה"ב. מגבלות אלו מאלצות את הגננים המקצועיים לעבור יותר ויותר לציוד חשמלי – שקט ונקי – כאשר הטכנולוגיה בתחום הציוד הנטען נמצאת בתנופת פיתוח ומאפשרת כבר עתה להציע ציוד עם ביצועים "מקצועיים" בהחלט, למרות היותם מוזנים סוללות נטענות.

מכסחת דשא חשמלית נטענת מקיטה DLM431

מכסחת דשא חשמלית נטענת מקיטה DLM431

זה עתה משיקה מקיטה ליין נוסף של כלי גינון חשמליים ונטענים, הניזונים מסוללות 18V נטענות – אחת או שתיים, לפי הצורך.
החידוש הראשון היא מכסחת דשא קומפקטית בשם DLM431 המצוידת בשתי סוללות 18V והמציעה מהירות להב מרשימה בהחלט של עד 3,600 סל"ד. במקיטה מדגישים כי המכסחת החדשה תוכננה לאפשר כיסוח קרוב ככל הניתן לקיר או לכל מכשול אחר והיא מציעה רוחב כיסוח של 43 ס"מ. מכסחת זו מיועדת לכיסוח מדשאות עד לגודל של דונם. היא מצויידת בסל איסוף בנפח 50 ליטר וניתן לקבוע את גודל הכיסוח ב-13 דרגות שונות.

מכסחת דשא חשמלית נטענת מקיטה ELM3311X

מכסחת דשא חשמלית נטענת מקיטה ELM3311X

לשטחים קטנים יותר או לעבודות השלמה מוצעת מכסחת הדשא החדשה ELM3311X המצויידת במנוע בעוצמה של 1,100 וואט והמציעה רוחב כיסוח של 33 ס"מ. מכסחת זו מותאמת לכיסוח מדשאות בשטח של עד 400 מ"ר ומציעה מהירות להב של עד 2,900 סל"ד. סל האיסוף כאן הוא בנפח 27 ליטרים ומשקל המכסחת עומד על 13 ק"ג בלבד. כמכסחת המיועדת להתנייע רבות מאתר לאתר, הושם דגש רב על נוחות ומהירות קיפול הידיות, טוענים במקיטה.

חרמש מוטורי חשמלי מקיטה DUR184LZ

חרמש מוטורי חשמלי מקיטה DUR184LZ

חידוש אחרון ממקיטה להפעם הוא החרמש המוטורי החשמלי הנטען DUR184LZ. חרמש זה ניזון מסוללות 18V ומציע 2 מהירויות עבודה. כלי זה תוכנן לעבודה ממושכת ומציע מהירויות סיבוב להב/חוטים של עד 6,000 סל"ד! ככלי המיועד למקצוענים הופרדו המנוע והסוללה, כאשר המנוע מותקן בקצה המוט, סמוך לתוף המסתובב, והסוללה בקצה השני, סמום לגוף המפעיל. בכך, מציינים במקיטה, מוצע איזון מעולה של החרמש, הודות לחלוקת המשקל הטובה המאפשרת גם עבודה מדויקת ונשלטת יותר יחד עם פחות מאמץ.
הציוד של מקיטה מיובא לארץ על ידי חברת ארגנטולס