ג'ון דיר 324E
,

יעה אופני זעיר חדש מג'ון דיר

ג'ון דיר 324E

ג'ון דיר 324E

ג'ון דיר מרחיבה את היצע המיני מעמיסים האופניים עם גרסה חדשה בשם 324E. מדובר בגרסת ביניים המצטרפת לסדרת E בהיצע המיני מעמיסים של היצרנית, הכוללת עתה 4 דגמים, מה-320E הבסיסי, עבור ב-324E החדש, ה-328E והגדול בסדרה – ה-332E.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

ג'ון דיר 324E מוצע במשקל עבודה של כ-3.7 טון והוא מסוגל להרים מטען עד למשקל של כ-1.2 טון. בג'ון דיר טוענים כי הכלי החדש הנו "פרי דרישות והיזון חוזר מצד לקוחות", שחיפשו כלי קומפקטי יחסית, אך חזק ביחס לגודלו, למשימות הדורשות יכולות הרמה גבוהות, תגובות מהירות וממנוע עתיר מומנט והספק, בעיקר לתנאים של מרווח וגובה מוגבלים והדורשים יכולות תמרון ראויות. מעבר למשימות בתחומי התשתיות, עבודות העפר והבניין מוצע יעה אופני זה גם למגוון רחב של משימות בתחומי החקלאות – החל בניקוי ופינוי זבל ברפתות, דירים, אורוות ולולים, עבור בעבודות כלליות במשק – העמסה, פריקה, הרמת משקלים ועוד, ועד לעבודות בשירות גננים מקצועיים, קבלני פיתוח נופי ועבודות במשתלה.

ג'ון דיר 324E

ג'ון דיר 324E

ג'ון דיר 324E מונע באמצעות מנוע יאנמר בנפח 3.3 ליטר המפוזרים על פני 4 בוכנות, המייצר 74 כ"ס. בין יתר החידושים המוצעים במיני מעמיס חדש זה נמצא אופציה לבחירה מבין 3 מצבי תפעול עבור המפעיל: מצב ISO, מצב H ומצב תפעול אלקטרו-הידראולי באמצעות הג'וי-סטיק והדוושות. יודגש כי המפעיל יכול להעביר בין המצבים השונים בקלות באמצעות מתג חשמלי. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם