חרמש מוטורי ECHO SRM-2620TES
, ,

חרמש לשימוש מקצועי מ-Echo

חרמש מוטורי ECHO SRM-2620TES

חרמש מוטורי ECHO SRM-2620TES

יצרנית ציוד הגינון היפנית אקו (Echo) חושפת באירופה חרמש מוטורי חדש המיועד לשימוש מקצועי בידי אנשי תחזוקה בשירות מוניציפלי, גננים, חברות לתחזוקת כבישים, חקלאים וכיו"ב.
החרמש החדש – ECHO SRM-2620TES – מצויד בידיות אחיזה לשליטה וייצוב קלים, משקלו 6.0 ק"ג בלבד והוא מצויד במנוע 25.4 סמ"ק דו-פעימתי המייצר 1.4 כ"ס. באקו מציינים כי החרמש החדש מהווה את הנוסחה המנצחת בשילוב בין משקל נמוך, הספק גבוה ומינימום טיפולים ותחזוקה, ובכך הופך ל"סוס עבודה" המיועד לעבוד קשה ולאורך זמן. מערכת העברת הכוח כמו גם כיול המנוע מבטיחים מומנט גבוה כבר בסל"ד נמוך, שמשמעו כוח זמין גם ללא הצורך לסחוט את המצערת. באקו טוענים כי בקצה המוט מוצע עתה מומנט הגבוה ב-50% בהשוואה לדגמים מקבילים מתוצרת המתחרים, מה שבעצם הופך חרמש זה למתחרה מול כלים גדולים וכבדים יותר. יתרון נוסף אותו מדגישים ב-Echo הוא רמת הוויברציות הנמוכה יותר בהשוואה לכלים בגודל דומה, לבטח בהשוואה לכלים גדולים וחזקים יותר.

חרמש מוטורי ECHO SRM-2620TES

חרמש מוטורי ECHO SRM-2620TES

חדש הוא גם העיצוב של יחידת המנוע, עם מיגונים שעוצבו מחדש במטרה להציע הגנה משופרת בפני חדירת גופים זרים כגון ענפים, נפילה או מכות מגזעים, אבנים או כל גורם מזיק אחר. מכסה מסנן האוויר מאפשר הורדה ללא כלי עבודה, לטובת גישה נוחה ומהירה וקלות בתחזוקה באתר העבודה.
החרמש החדש מוצע במחיר של כ-500 יורו באירופה (לא כולל משלוח) והוא כולל תוף עם חוט, להב עם 3 צלעות מפלדה ורתמה ייעודית לנשיאה. יבואנית Echo לארץ היא חברת שירות וציוד בע"מ.