מעמיס אופני ג'י.סי.בי 411
, ,

עדכון המעמיסים החקלאיים ב-JCB

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 411

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 411

לאחר עדכון מקיף ורענון מערכות רבות, החלה ג'י.סי.בי (JCB) בשיווק היצע המעמיסים האופניים הבינוניים שלה – המיועדים גם לשימוש חקלאי; מדובר בדגמים 411, 417, 427 ו-437 (בקטגוריות משקלי העבודה של 9.0, 9.5, 14.0 ו-15.0 טון, בהתאמה) שקיבלו שורה של שיפורים, תוספות ושדרוגים – חלקם כאלו שהוצעו עד כה רק במעמיס-העל של היצרנית, ה-JCB 457.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 411

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 411

בכל המעמיסים המעודכנים שהוזכרו מוצעת קבינת CommandPlus עם מערכת בקרה ושליטה מותאמת (CommandPlus Control system) כסטנדרט. קבינה זו הוצגה לראשונה במעמיס העל של היצרנית – הג'י.סי.בי 457, בעת חשיפתו בסוף 2012. בהשוואה לתאי מפעיל במעמיסים דומים מהדור הקודם מדובר בחיזוק משמעותי לטובת עמידות גבוהה יותר בפני פגיעות או התהפכות והגידול משמעותי בשטח הרצפה ובשטח החלונות הודות להרחקת עמודי התמיכה אלו מאלו אך במידה שעדיין מתאימה למבנה הכללי של המעמיסים, שלא השתנה באופן משמעותי.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מבנה חדש לגמרי של תא המפעיל כולל בחובו בין השאר יחידת כיסא חדשה, הכוללת מכלולים פיקוד ושליטה אינטגראליים, יחידת גלגל הגה חדשה ומיקום נוח ויעיל יותר של הדוושות. בנוסף מדובר כאמור בשטח פנים גדול יותר ובשטח שמשות גדול מבעבר.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 417

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 417

כל המנועים העדכניים עומדים בתקני Tier 4 Final ואינם דורשים מסנן חלקיקי דיזל. בדגמים הקטנים יותר – 411 ו-417 – מותקנים מנועי EcoMAX של היצרנית המציעים 108 ו-125 כ"ס בהתאמה. בשני המעמיסים הגדולים יותר – ה-427 וה-437 – מדובר במנועי קאמינס המציעים 179 ו-183 כ"ס בהתאמה.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 427

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 427

עוד חדש בשופלים דנן הוא עיצוב חופת המנוע, שמתיימרת הן להציע שדה ראיה טוב ורחב מבדגמים קודמים והן קלות בהרמה/הורדה לצורך תחזוקה וטיפולים, באופן ידני או חשמלי. המבנה בדגמים 411 ו-417 עודכן בכך שחופות המנוע עשויות מקשה אחת ולא כמה חלקים מחוברים בברגים או בריתוך, ולאחר ההרמה מתגלה שטח גדול יותר נקי ויעיל לגישה מבעבר.
הן בגרסאות הסטנדרטיות והן בגרסאות ה-Agri לשימוש חקלאי של המעמיסים המעודכנים מותקנים מסננים חדשים, כפולים, עם מסנן ראשון לקליטת אבק, מוץ ולכלוך אחר גס, ומסנן שני עדין יותר, לסינון חלקיקים קטנים יותר לטובת שורה תחתונה המבטיחה כניסת אוויר נקי מאי פעם אל המנוע. כל נושא קירור המנוע שופר בדגמים החדשים, באמצעות תכנון חדש של זרימת האוויר סביב למנוע ולאיזורים הדורשים קירור, מאווררים המשנים כיוון פעולה לצורך ניקוי (אופציה בדגמים הסטנדרטיים, ללא תוספת תשלום בגרסאות ה-Agri) ואטימה טובה יותר של תא המנוע.

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 437

מעמיס אופני ג'י.סי.בי 437

היצע הקונפיגורציות השונות גדל באופן משמעותי בהשוואה להיצע בדגמים הקודמים; עוד כפות וציוד קצה הצטרפו למבחר וכך גם אופציות שונות של זרועות הרמה, למגוון רחב יותר של שימושים וצרכים. יבואנית ג'י.סי.בי לארץ היא חברת קומסקו.