מגוב רוטורי Kverneland Vicon Andex 804
,

מגוב רוטורי Heavy Duty

קוורנלנד משיקה מגוב סביבוני (רוטורי) חדש המציע רוחב עבודה של 7-8 מטרים, והמשויך לסדרת המגובים Vicon של היצרנית הנורבגית. הדגם החדש – Vicon Andex 804 – תוכנן ומיועד בראש ובראשונה לעבודה בתנאים קשים, על מצע שאינו מיושר, מפולס או עם אבנים ומפגעים נוספים. בקוורנלנד מדגישים את הבנייה המאסיבית, השימוש בקורות פלדה בתצורת 'ח' העבות בכ-20% יותר מבדגמים עדכניים של היצרנית, הגלגלים הגדולים, המיסבים ומערכות העברות הכוח המאסיבים.

מגוב רוטורי Kverneland Vicon Andex 804

מגוב רוטורי Kverneland Vicon Andex 804


רוחב העבודה נקבע באמצעות משאבות הידראוליות המרחיקות או מקרבות את הרוטורים זה לזה – רוחב כל אחד 335 ס"מ. כל רוטור כולל 12 'קוצים' ארוכים המחוברים ומעוצבים בהתאם לשיטה של קוורנלנד, המכונה TerraLink-Quattro. על פי היצרנית מדובר במנגנון הדואג גם בתנאי השדה הקשים ביותר למעקב מתמיד ומדויק של ה'קוים' אחר תוואי הקרקע וכך מובטח איסוף נקי ומלא של הצמחייה.
מערכות העברת הכוח נתונות בשמן מתוך כוונה לאפשר העברת כוח מנוע הטרקטור אל הרוטורים ומשם לקרקע גם לאורך זמן ותחת עומס מלא, ללא חשש התחממות או בלאי מואץ.
המפרט הטכני של ה-Vicon Andex 804 מגלה כי המשקל העצמי עומד על 2,065 ק"ג. תכנון חדש של מערכות המתלים וצירי הגלגלים מאפשר שימוש בגלגלים גדולים מהמקובל, וכאן מדובר במידה 380/55. במצב מקופל, לצורך ניוד, מסתכם רוחב המגוב בפחות מ-3.0 מטרים (2.95 מ') וגובה מרבי של 3.9 מ'. גם הקיפול או הפתיחה לאחר או לפני העבודה, בהתאמה, נעשה באופן הידראולי. בקוורנלנד טוענים כי המגוב החדש Vicon Andex 804 מסוגל לכסות שטח של עד 88 דונם בשעה. יבואנית קוורנלנד לארץ היא חברת מפרם.