Manitou MVT 730
Manitou MVT 730

מעמיס טלסקופי Manitou MVT 730

מאניטו הצרפתייה מוסיפה להיצע המעמיסים הטלסקופיים שלה מעמיס קומפקטי שתוכנן והמיועד בראש ובראשונה לתפקד בסביבה חקלאית. הדגם החדש – MVT 730 – מוצע עם מנוע דויץ עדכני העומד בתקני 3B האירופאיים המייצר כאן 101 כ"ס. אל המנוע משודכת תיבת Varioshift רציפה.
במאניטו פתחו את המעמיס הטלסקופי החדש על פי היזון חוזר מצד לקוחות חקלאיים ובהתאם לדרישות המאפיינות חתך משתמשים רחב. גובה ההרמה המרבי עומד כאן על 6.8 מטרים וכושר ההרמה המרבי הוא 3.0 טון. נתונים אלו מצטרפים לממדים קומפקטיים וזריזות מרשימה, המאפשרים ניידות ועבודה גם במקומות צרים, נמוכים או קשים לתמרון. הרוחב הכולל הוא 2.1 מטרים והגובה המרבי – בקצה תא המפעיל – הוא 2.0 מטרים בלבד. עם רדיוס סיבוב העומד על 4.5 מטרים מדובר בסוג של "שרירן קומפקטי" שיודע להסתדר גם בתנאי צפיפות.

Manitou MVT 730

מעמיס טלסקופי Manitou MVT 730

במאניטו מדגישים גם את תנאי העבודה בתוך תא המפעיל, בעיקר את גובה הכניסה הנמוך, המרווח הפנימי, הנדסת האנוש הטובה ושדה הראיה המצוין לכל הכיוונים – כולל כמובן כלפי מעלה. המערכות ההידראוליות מופרדות, כך שאין השפעה הדדית בין ההיגוי, היציאות ההידראוליות ולפעולת הזרוע הטלסקופית. עוד מודגשת התקנת 'ג'וי-סטיק' מתקדם וארגונומי מתוצרת מאניטו המכונה JSM המאפשר הפעלת כל הפונקציות של המכונה, למעט ההיגוי. כך יכול המפעיל להגביר את שליטתו בכלי, לייעל בכך את העבודה ולהגביר את התפוקה.