MICHELIN CerexBib
,

הצמיג לקומביינים

MICHELIN CerexBib

MICHELIN CerexBib


מישלין משיקה סדרת צמיגים חדשה שפותחה והמיועדת לשרת על קומביינים גדולים, לתבואות או לירק. הסדרה החדשה – מישלין CerexBib – מהווה חלק מדור הצמיגים העדכני של היצרנית הצרפתייה לשימוש חקלאי המכונה VF, מלשון Very High Flexion. צמיגים אלו תוכננו במיוחד בכדי לעמוד במספר תכונות שחלקן נוגדות זו את זו, ועיקרן יכולת עמידה גבוהה בעומסים (הן משקל הכלי והן עומסי פיתול כתוצאה ממומנט המועבר אל הגלגלים) ועמידות בפני פיתול או כיפוף-יתר של דפנות הצמיג. יש לזכור כי הקומביינים הגדולים, בעיקר אלו לקציר ירק, הם מהמיכון החקלאי החזק ביותר המוצע כיום, עם מאות כוחות סוס בממוצע.
MICHELIN CerexBib

MICHELIN CerexBib


הצמיגים החדשים מוצעים הן עבור קומביינים, כצמיגים ראשיים ומונעים, והן כצמיגים לנגררים חקלאיים גדולים, הנדרשים לעיתים הוביל מטענים עד למשקל עשרות טונות. במישלין טוענים כי המבנה הייחודי של הצמיג מאפשר הורדת לחץ האוויר בהשוואה לצמיג ראדיאלי סטנדרטי מקביל במידותיו, וכפועל יוצא – להפעיל פחות לחץ לשטח נתון, לטובת מזעור נזקי הידוק יתר של הקרקע. דופן הצמיג מחוזקת ביחס למקובל בסגמנט זה, טוענים אנשי היצרנית, והיא מציעה עמידות יוצאת דופן הן בפני משקל (כ-10 טון לצמיג) והן בפני קריעה ועיוות.
מעבר למבנה הצמיג הפנימי טוענים במישלין כי גם פני הצמיג תוכננו מחדש ומבטיחים כאן אחיזה גבוהה יותר בעיקר בתנאי בוץ ולחות, בין היתר הודות להגדלת גובה הבליטות שעל הצמיג ותכנון המתיימר להציע ניקוי עצמי מהיר ויעיל יותר. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית צמיגי מישלין לארץ, לחצו כאן

MICHELIN CerexBib

MICHELIN CerexBib