דיסקוס קייס 335 BARRACUDA
,

המהיר של Case

דיסקוס קייס 335 BARRACUDA

דיסקוס קייס 335 BARRACUDA


חטיבת הציוד לעיבודים של קייס האמריקאית (Case IH) משיקה דיסקוס משולב חדש לעיבוד אגרסיבי תחת השם 335 Barracuda. מדובר בכלי לעיבודים המשתייך למשפחת הדיסקוסים הכבדים הנגררים של קייס והמיועד "לטפל" בשטחים לאחר קציר בפעולה אחת ובמהירות, הכוללת חיתוך והצנעת שאריות הצימוח – גם מהסוג העבה, הקשיח והעיקש ביותר. ה-335 Barracuda חודר אל הקרקע לעומק של 4" (קצת יותר מ-10 ס"מ) ובכך מתיימר לא רק לבצע הצנעה והפיכת אדמה משמעותיים אלא גם לתרום ליישור השטח במצבים של שאריות קוליסים, גבשושיות, קפלי קרקע או שרידי גושי אדמה גדולים לאחר חריש עמוק. הצלחות הן פיתוח עדכני ומוגן בפטנט של קייס, מדגישים אנשי היצרנית, וניחנים במבנה ותצורה המתיימרת להציע חיתוך יעיל ועמוד מהמוכר עד כה בקטגוריה, כאשר תכונות אלו יחד עם הרכב הפלדה הספציפי מבטיחים מהירות עבודה חסרת תקדים ביחס לביצועים.
ה-335 Barracuda מתוכנן להיגרר במהירויות של 9.6 עד 14.4 קמ"ש. במהירות 12.8 קמ"ש, למשל (8 מייל לשעה) ניתן לכסות עם הגרסה הרחבה בהיצע (10.36 מ') שטח מרשים בהחלט של יותר מ-113 דונם לשעה!
דיסקוס קייס 335 BARRACUDA

דיסקוס קייס 335 BARRACUDA


קוטר הצלחות הוא 22" (כ-56 ס"מ) והיותן משוננות באופן המזכיר קצוות של אזמל תרם ליכולת הפירוק והפירור של הקרקע, בכלל זה גושי שורשים וכאמור – שאריות צומח, גם קשה ועמיד במיוחד. הצלחות מתיימרות אף להציע עמידות יוצאת דופן בפני פגיעה באבנים גדולות וסלעים, ולהציע מהירות עיבוד גבוהה גם בתנאים אלו ללא החשש בפני הרס או שבירה.
הכלי החדש מוצע ברוחבי עבודה הנעים מ-6.70 ועד 10.36 מ', כאמור. מגוון מידות רוחב לבחירה הופך דיסקוס זה למתאים לעבודה עם רוב הגדלים של טרקטורי העיבודים הכבדים.
בקייס מסבירים את השקת ה-335 Barracuda החדש ברצונם לתת מענה לדרישה ההולכת וגוברת לציוד עיבודים יעיל, מהיר והמיועד לשטחים גדולים, כאשר בסגמנט שלו מתיימר הדיסקוס המשולב החדש להציע מהירויות שיא בעיבודים מהסוג אליהם תוכנן, עם יכולת חיתוך, חדירה וביצוע מהירים מאי פעם.
טרקטורים חקלאיים וציוד חקלאי מתוצרת קייס מיובאים לארץ על ידי חברת נ. פלדמן ובנו.