מכסחת דשא Toro TurfMaster 30

מכסחת דשא Toro TurfMaster 30

מכסחת דשא Toro TurfMaster 30


Toro האמריקאית משיקה את מכסחת הדשא המקצועית TurfMaster במהדורת 2016 עם שורת שיפורים ושינויים המתיימרת להעניק למכונה הוותיקה מתיחת פנים מקיפה. ב-Toro טוענים כי הבסיס המוצלח והיעיל של המכונה נותר, כאשר מגוון נגיעות ושיפורים קלים הופכים דגם זה בשורה התחתונה לחדש.
הגרסה הראשונה לצאת לשוק היא ה-TurfMaster 30 שמשמה ניתן להבין שרוחב הכיסוח המוצע על ידה עומד על 30 אינץ', קרי קצת יותר מ-76 ס"מ. ב-Toro משיקים את המהדורה העדכנית עם ה'שולחן' הרחב יותר כ"צעד הבא עבור גננים מקצועיים המעוניינים במכסחת לדחיפה עם רוחב כיסוח של יותר מ-21" (53 ס"מ)".
שיפור ראשון מתייחס למערכת התפעול הכוללת צמד מנופים חדשים על ידית הדחיפה. מדובר בתכנון חדש המתיימר להציע שליטה קלה ונטולת מאמץ בבלם ובמצערת במטרה לאפשר עבודה נוחה יותר לאורך זמן. מערכת הבלימה מתייחסת לבלימת הלהב, כאשר היא מאפשרת בלימה מהירה ונוחה של פעולת הלהב מבלי להידרש לדומם את המנוע. מדובר באביזר בטיחות חשוב בעיקר בעבודות ממושכות הכוללות מעבר בין חלקות המדשאה השונות, הכולל נסיעה על שבילים, אדמה או עלייה/ירידת מדרכה או מפלסי קרקע שונים. היעדר הצורך לדומך בכל פעם את מנוע המכסחת מהווה יתרון משמעותי.
מכסחת דשא Toro TurfMaster 30

מכסחת דשא Toro TurfMaster 30


הגלגלים חדשים גם כן, הם גדולים במקצת בקוטרם מבעבר וכוללים חישוקים עמידים יותר מחומר פלסטי קשיח ומסבים מאסיביים וקשוחים יותר. גם "הדרך" מהמנוע אל הגלגלים עודכנה, עם ציריות מחוזקות ותיבת העברה חדשה ומאסיבית יותר.
למכסחת העדכנית TurfMaster 30 אפשרות לריסוק הדשא הקצוץ (קיצוץ דק והפלתו בחזרה על הדשא – מקובל יותר במדינות קרות), העפתו הצידה או איסוף מאחור, אל תוך סל האיסוף. בכך מותאמת מכסחת זו לכל סוג של כיסוח או טיפול במדשאות, כאשר ניתן להתאים את הלהב הנדרש למשימה, כולל להבים כפולים לטובת יכולת קיצוץ משופרת כאשר בוחרים להשאיר את שאריות הגזם על הדשא.
השלדה עשויה שילוב בין אלומיניום ופח פלדה עבה. היא כוללת מסגרת חיצונית עליונה העוטפת את מנוע הקוואסאקי המניע אותה במטרה הן להגן על המנוע ויתר המערכות מפגיעה, והן למנוע פגיעת ידי או רגלי המפעיל מהמפלט החם או מחלקים חדים. האפשרות לבחור בין אחד מארבעת גבהי הכיסוח האפשריים מתבצעת באמצעות ידית הנתונה על ידית הדחיפה ואינה דורשת כיוון של כל גלגל בנפרד. יבואנית מכסחות Toro לארץ היא חברת ר.ט. כהן