מעמיס טלסקופי Genie GTH-844
,

ג'ני: טלסקופי תחרותי וחסכוני חדש

מעמיס טלסקופי Genie GTH-844

מעמיס טלסקופי Genie GTH-844


יצרנית ציוד ההרמה האמריקאית ג'ני (Genie) משיקה גרסה תחרותית וחסכונית של המעמיס הטלסקופי הוותיק שלה – הג'ני GTH-844. מדובר במעמיס בינוני-כבד במשקלו, עם משקל עבודה של קצת מעל ל-10 טון, כושר הרמה מרבי של כ-3.6 טון וטווח הגעה מרבי לגובה של 13.36 מ' – כמה מידות מעל למעמיס הטלסקופי החדש שהוצג זה עתה, הג'ני GTH-5519 הקומפקטי, עליו כבר סיפרנו לכם.
ג'ני GTH-844 מוגדר כמעמיס טלסקופי קשוח במיוחד, המיועד לעבוד בתנאי שטח קשים והמוצע מזה מספר שנים עם מעט שינויים. העדכון החשוב מתייחס למנוע חדש המוצע לבחירה, המצטרף אל ארבעת אופציות המנועים הוותיקות, שכולן מכויילות לייצר 100 כ"ס.
מעמיס טלסקופי Genie GTH-844

מעמיס טלסקופי Genie GTH-844


המנוע החדש הוא גרסה מוחלשת של הדויץ 3.6 ליטר המציעה כאן 74 כ"ס והעומדת בתקני Tier 4 Final. אופציה זו מוצעת לאחר איסוף והפנמת תגובות ובקשות רבות מצד לקוחות, אשר אינם זקוקים למלוא 100 הסוסים שהוצעו בדגם זה עד כה, אך עדיין נדרשים לכלי בממדים ובעל היכולות כפי שה- GTH-844 מציע, אך בראש ובראשונה מעוניינים בציוד חסכוני יותר בצריכת הדלק.
המנוע החדש מצטרף אם כן למנוע פרקינס 1104D ולמנוע דויץ 3.6TCD העומדים שניהם בתקני Tier 3, ואל מנועי פרקינס 854E ודויץ 3.6TCD העומדים בתקני Tier 4 ו-Tier 4 Final, בהתאמה – כאמור, כולם עם 100 כ"ס.
מנוע הדויץ החדש עם 74 כוחות הסוס מתיימר להציע מומנט מרבי דומה למנועים עם 100 כוחות הסוס, אך דורש עלויות תחזוקה וצריכת דלק נמוכות יותר. זאת ועוד: בכדי להתאים את תכונות המנוע החדש לכלי, עודכנה גם מערכת העברת הכוח כך שהלקוח מקבל כלי המרגיש לא פחות חזק מ'אחיו' עם ה-100 כ"ס, כאשר כל החבילה מוצעת במחיר נמוך יותר, כפי שמבטיחים אנשי ג'ני.
מעמיס טלסקופי Genie GTH-844

מעמיס טלסקופי Genie GTH-844


בנוסף למנוע החדש והתאמת מערכת העברת הכוח בוצעו בכלי העדכני שיפורים ושינויים נוספים, בכדי להתאימו טוב עוד יותר לצרכן, בעיקר לשוק ההשכרות; כך למשל הוחלפו הסרנים למחוזקים כסטנדרט, מערכת חיבור וניתוק מהיר מהווה חלק מהאבזור וכך גם גלגלים עם צמיגי שטח המיועדים לתפקד על מצע קשה הכולל סלעים חדים, פסולת בניין וכיו"ב. עוד ברשימת האבזור הסטנדרטי שאינו דורש תוספת תשלום נמצא לולאת תליה בקצה הזרוע, ארגז כלים גדול אינטגראלי פתוח בחזית, לשרשראות, רצועות, כפפות וכיו"ב, צפצוף התרעה בנסיעה לאחור עם חיישן לזיהוי עצמים, כיסא חדש עם ציפוי וויניל קל להסרה לצורך ניקוי או החלפה ועוד. בדומה ל-GTH-844 עד כה, כך מוצע גם הדגם החדש עם הינע כפול והיגוי כפול כסטנדרט. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית פרקינס לארץ, לחצו כאן
מעמיס טלסקופי Genie GTH-844

מעמיס טלסקופי Genie GTH-844