שמן מנוע Shell HX5 15W-40
,

זוקו שילובים פונים לחקלאים

מסנני שמן מתוצרת Donaldson

מסנני שמן מתוצרת Donaldson


קבוצת זוקו שילובים, יבואנית ונציגה של מספר מותגים מוכרים בישראל, בראשם ענקית הצמ"ה האמריקאית קטרפילר, הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי נרחב עם חברת המשביר לחקלאי במטרה להגדיל את היקף פעילותה במגזר החקלאי. בעוד שחברת המשביר לחקלאי מוכרת לכל חקלאי בישראל ומפיצה מגוון ציוד, אביזרים, חומרים ותשומות חקלאיות מגוונות למגזר החקלאי, הרי שחברת זוקו שילובים מוכרת פחות בתחום, ולבטח אינה מחזיקה ברשת סוכנויות או מפיצים הפועלים באופן ייעודי במגזר החקלאי.
נוזל הידראולי לטרקטורים Shell Rotella HD

נוזל הידראולי לטרקטורים Shell Rotella HD


אם בעבר מצב זה היה הגיוני למדי, בעיקר בהתחשב במוצרים ובסוכנויות המיוצגות על ידי החברה בארץ, הרי שכיום המצב שונה; זוקו שילובים אוחזת בזיכיון הייבוא והשיווק בישראל של קטרפילר, כאמור, אך גם של חברות מובילות וידועות בתחום חלקי החילוף, השמנים, נוזלי סיכה, מסננים ועוד המותאמים יותר ויותר לציוד המתקדם מתחומי החקלאות, כך שכיום יש לחברה בהחלט מה להציע גם עבור לקוחות חקלאיים. השוק הופך ל"טכנולוגי" יותר ויותר ובחברה זיהו ככל הנראה את הפוטנציאל הגדל באספקת ושיווק המוצרים המיובאים על ידה, וכך נוצר שיתוף הפעולה בין היבואנית לבין חברת המשביר לחקלאי בעלת הסוכנויות והחנויות הפרושות בכל הארץ.
נוזל קירור סינטטי Ingersoll Rand

נוזל קירור סינטטי Ingersoll Rand


בהודעה לעיתונות נמסר מפי דובר חברת זוקו שילובים כי "השילוב המנצח בין הידע הרב, יכולות הביצוע המרשימות, בצוותא עם המותגים המובילים בעולם, הפכו את זוקו שילובים לחברה בעלת שם עולמי אשר מטרתה להפוך בשילוב עם המשביר לחקלאי לשחקן משמעותי גם בתחומי החקלאות השונים".
כאמור, זוקו שילובים מייבאת ומפיצה לישראל מותגים נוספים בנוסף לקטרפילר, ובהם Shell, Perkins, Donaldson, Ingersoll Rand, Rocol ועוד. פרטים נוספים ניתן לקבל בחנויות רשת המשביר לחקלאי.