Schäffer 5650 Z

Schäffer 5650 Z

מעמיס Schäffer 5650 Z


שפר הגרמנייה (Schäffer) ממשיכה בהרחבת היצע המעמיסים העדכניים שלה; לאחר הצגת השפר 3450S זה עתה, מעמיס במשקל עבודה של 3.1 טון ועם יכולת הרמה של 2.0 טון, מצטרף להיצע אח גדול וחזק יותר בשם 5650Z.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

שפר 5650Z שוקל 4.5 טון בקירוב, מוכן לעבודה, מסוגל להרים משקל מרבי של 2.5 טון ולהגיע לגובה העמסה/שפיכה מרבי של 3.4 מ'.
מדובר במעמיס המיועד הן למגזר הבניין, התשתיות ועבודות העפר והן לתחומי החקלאות השונים, עם כף קדמית, מזלג או כל ציוד אחר ובכלל זה המופעל הידראולית (מטאטא וכיו"ב). שפר 5650Z מוצע כסטנדרט עם כף בנפח 0.8 מ"ק ויחידת כוח מבית קובוטה בנפח 2.6 ליטר המייצרת כאן 50 כ"ס. מהירות הנסיעה המקסימאלית עומדת על 30 קמ"ש. בשפר מציינים כי למעמיס זה מערכת בקרת הינע אלקטרונית, המתיימרת לדאוג שבכל רגע נתון, תחת כל עומס או מאמץ, יועבר הכוח מהמנוע באופן אופטימאלי אל הגלגלים, בשילוב הכוח הנדרש עבור המערכת ההידראולית תוך כיול הסל"ד לטובת צריכת דלק מיטבית, קרי: חיסכון בצריכת הדלק בהשוואה לציוד דומה ללא מערכת זו – דברי אנשי שפר. מערכת זו אחראית גם על בקרת טמפרטורת העבודה של המנוע, ומונעת התחממות יתר במצבי קיצון, כך שכלי זה מתיימר להתאים לעבודות תחת עומס מלא, בכל מצב, כאשר המערכת "שומרת" על המנוע בפני התחממות יתר.
המשאבה ההידראולית מציעה ספיקה של 64 ליטר/דקה ומתאימה לפיכך להפעיל לא מעט סוגי ציוד רתום, בכלל זה מכסחות, מרסקות, מטאטאי כביש וכיו"ב. עיצוב המעמיס מתיימר להציע שדה ראיה מעולה לכל הכיוונים, בעיקר לפנים לכיוון הכף, וזאת הודות לתכנון גרום וצר של החלק הקדמי הכולל את זרועות המעמיס, והרמת הקבינה מעל למרכב בהשוואה לדגמים קודמים של היצרנית.