מעמיס Schäffer 3450 S
,

קומפקטי לרפתות מ-Schäffer

מעמיס Schäffer 3450 S

מעמיס Schäffer 3450 S


שפר הגרמנייה (Schäffer) משיקה מעמיס אופני קומפקטי חדש בשם 3450 S; דגם זה מתאפיין במשקל עצמי מוכן לעבודה של 3.1 טון ויכולת הרמה בכף של 2.0 טון. המעמיס הקומפקטי החדש תוכנן לשרת – מעבר ליישומים חקלאיים – בכל סביבת עבודה הדורשת כלי קומפקטי יחסית, זריז אך בעל יכולות הרמה ראויות, דוגמת פיתוח נופי, גינון, משתלות, בניין, עבודות ביוב וסלילה וכיו"ב.
שפר 3450 S מונע באמצעות מנוע קובוטה עדכני המציע כאן 50 כ"ס והמאפשר כיול מהירות הנסיעה המרבית ל-28 קמ"ש. בשפר מדגישים כי מערכת העברת הכוח הסופית (צירי הינע) היא פרי פיתוח וייצור עצמיים. מהיצרנית לא מפרסמים מספרים ונתונים רשמיים אך מבטיחים כי מדובר במעמיס "החסכוני והנקי בסגמנט". המעמיס הקומפקטי תוכנן לעבודה במשרה מלאה, ובתנאי קיצון, כהצהרת אנשי שפר, וכפועל יוצא הושם דגש רב על שימוש במכלולים עמידים ומאסיביים עוד מעבר לסטנדרט הנדרש בסוג כלים שכזה. המיסבים כולם – הן במערכות ההינע ובגלגלים והן במנגנון ההרמה – זרועות וכפות – הם בגודל וקשיחות גבוהים מהנדרש בכלי מקטגוריה זו, במטרה להציע עמידות גבוהה ביותר, אמינות ושרידות לאורך זמן. כל יחידת ציר הסיבוב בין שני חלקי המעמיס (ההיגוי, כמקובל, פרקי) היא אטומה וסגורה, ואינה דורשת תחזוקה. יחידת הציר מגובה בשל כך באחריות יצרן למשך 3 שנים או 3,000 שעות עבודה.
מעמיס Schäffer 3450 S

מעמיס Schäffer 3450 S


למעמיס הקומפקטי החדש של שפר מערכת זרועות בתצורת Z וחיבור/ניתוק הידראולי מהיר. יכולת ההרמה המרבית היא 2.6 מ' והיצרנית מציעה מגוון רחב של ציוד מתחבר, בכלל זה מגוון סוגי כפות ומזלגות. המעמיס החדש שפר 3450 S מוצע גם בגרסה מונמכת בגובה 2.07 מ', בהשוואה לגובה הגג הסטנדרטי בדגם זה, העומד על 2.27 מ'. גרסה זו מיועדת מן הסתם יותר לעבודה בתוך מבנים, דוגמת סככות, דירים, רפתות נמוכי תקרה בתחומי החקלאות, או בתוך חניונים תת קרקעיים, מבנים בבנייה וכיו"ב – בתחומי הבניין, התשתיות וכו'. היצרנית מציעה גם עבור מעמיס קומפקטי זה מגוון רחב של סוגי גלגלים וצמיגים, בהתאם לדרישות ואופי השימוש בכלי.
לקבלת פרטים נוספים אודות המעמיס הקומפקטי החדש לרפתות מבית Schäffer ניתן לפנות לישראל פרחי, מנהל המכירות בחברת מ. מיכאל – היבואנית, בטלפון נייד מס' 050-8805416 או בדוא"ל israel@m-michael.com