FORD County Super 4

FORD County Super 4

FORD County Super 4


באמצע שנות ה-50' החלה יצרנית ציוד הנדסי וחקלאי קטנה מאנגליה בשם County לעבוד עם טרקטורים של פורד; החברה הסבה טרקטורים סטנדרטיים שיוצרו על ידי מפעלי פורד באנגליה – בעיקר עבור השוק המקומי – לייעודים ספציפיים, ובין היתר הציע בעין יעה אופני, טרקטורים עם גלגלים צרים וגבוהים ותוספות מיוחדות כמו כפות ומזלגות. ב-1960 החלה החברה להסב טרקטורי פורד מייג'ור לגידולים כמו ירקות, בעיקר לצורך עיבודים וריסוסים, והציעה ככלי מוכן את ה-FORD County Super 4 עם הינע כפול וגלגלים קדמיים זהים בקוטרם לאחוריים. הטרקטורים המיוחדים הוצעו עם מנועי פורד דיזל 4-צילינדריים בנפח 3.6 או 4.2 ליטר, שניהם עם 64 כ"ס.
FORD County Super 4

FORD County Super 4


חברת County ייצרה את ה-FORD County Super 4 עד 1966 והמשיכה להציע הסבות מיוחדות ושיפורים – בעיקר על בסיס טרקטורים של פורד – ובכלל זה גרסאות בעלות 4 גלגלים זהים בגודלם עד לסוף שנות ה-70' בהתבסס על סדרות מתקדמות יותר של פורד כמו 5000, 6600, 7600 ו-8000. ב-1983, לאחר ירידה עקבית בביקוש, חדלה החברה להסב טרקטורים ונמכרה לסוכנות טרקטורים אזורית באנגליה.
FORD County Super 4

FORD County Super 4


כיום משמשים הטרקטורים המיוחדים של County – בעיקר מהסדרות המוקדמות, ובראשן זו המתבססת על המייג'ור – אטרקציה מרכזית בכל מפגש כלים וטרקטורים קלאסיים באנגליה, ואף מחוצה לה, וגם כפריט אספנות מבוקש ביותר. אז עד שתמצאו אחד כזה במצב ראוי ותסכימו לשלם את המחירים המבוקשים, הנה הצעת ביניים שתעלה הרבה פחות; יצרנית דגמים צרפתייה מציעה דגם ברמת דיוק גבוהה ביותר של ה-FORD County Super 4 בקנ"מ 1:16 בעבור 64 יורו בלבד (לפני המשלוח). נשמע לנו עסקה הוגנת, ולבטח פשוטה וזולה בהשוואה למקור… מה דעתכם? למעוניינים, הנה קישור לאתר היצרנית, בלחיצה כאן.
FORD County Super 4

FORD County Super 4