מחרשה Kverneland KV2500
, ,

מחרשה חדשה מנורבגיה (וידאו)

מחרשה Kverneland KV2500

מחרשה Kverneland KV2500

קוורנלנד הנורבגית, יצרנית מיכון וציוד חקלאי וותיקה הנמצאת כיום בבעלות קובוטה מיפן, משיקה סדרת מחרשות חדשה בשם KV 2500. סדרה חדשה זו כוללת עדכונים ושיפורים בכל היבט, החל במבנה ועיצוב הלהבים, המתיימרים להציע יכולת פילוח במינימום אנרגיה יחד עם כושר ניקוי עצמי מעולה, עבור במנגנון בקרת העומק ועד למבנה שלדת המחרשה המבטיח קשיחות יוצאת דופן גם בתנאי עבודה קיצוניים.
הסדרה העדכנית והמתקדמת כוללת גרסת-על הנשלטת באמצעות מערכת isobus והמכונה i-Plough. זו האחרונה ניתנת לכוונון וכיול באמצעות מסך מגע בתוך תא המפעיל, הכוללים בין היתר שליטה על הזווית האנכית, זווית החדירה, בקרת יישור וכיוון מדויק של פעולות כמו הפיכת המחרשה או הורדת הגלגל לצורך הובלה, שמירתן בזיכרון ואפשרות לבצען לאחר מכן בלחיצת כפתור.

מחרשה Kverneland KV2500

מחרשה Kverneland KV2500

קוורנלנד מדווחים כי מנגנון ההיפוך הוא פטנט רשום והנו חלק ממערכת החיבור והריתום של המחרשה. מוט אחד אחראי לקיבועה לצורך עבודה, כאשר ניתן לשחררו במהירות ובקלות לצורך ניוד על הכביש.
המחרשות החדשות מסדרה KV 2500 החדשה של קוורנלנד מוצעות עם 5 או 6 להבים ומיועדות לעבודה עם טרקטורים בהספק של עד 280 כ"ס. הציוד החקלאי של קוורנלנד מיובא ארצה על ידי חברת מפרם. אין למותג אתר אינטרנט בארץ.