New Holland CX8.80 Tier4B

לאחר חשיפות נפרדות במהלך החודשים האחרונים והשקה מסודרת במהלך תערוכת 'אגריטכניקה 2015' בהאנובר בחודש שעבר, מודיעה ניו הולנד על תחילת השיווק והמכירות בפועל של דגמי 2016 שלה, בראשם ארבעת החידושים המשמעותיים והחשובים שלה לשנה הקרובה.
2 טרקטורים חדשים ומתקדמים, קומביין תבואות חדש וקומביין לתחמיץ הם בראש החדשות הפעם.

New Holland T7.315 BluePower HD Autocommand Tier4B

New Holland T7.315 BluePower HD Autocommand Tier4B


ניו הולנד T7 Heavy Duty הוא האח הכמעט זהה של הקייס אופטום ושל השטאייר טרוס; טרקטור חדש זה לא רק מהווה את החדשות העיקריות שיש לקונצרן CNH לנפק לעולם החקלאות בשנה הקרובה, זהו קם קונספט חדש – ולכן גם מעניין מאוד – של טרקטור לעיבודים. הרעיון, כפי שכבר סיפרנו עם החשיפה, הוא להציע טרקטור קטן עם ביצועים של גדול. כמובן ש"קטן" נאמר בעירבון מוגבל, אבל עם גרסת העל בסדרה – ניו הולנד T7.315 Heavy Duty – מוצעים הספק וביצועים כפי שמוצעים בסדרה T8 הגדולה יותר של ניו הולנד (או המאגנום של קייס, במקבילה לה) אך באריזה קומפקטית המתקרבת בממדיה יותר אל סדרה T6/קייס פומה. סדרה T7 HD החדשה אמורה אם כן להציע שימושיות וורסטילית יותר מהסדרות שמעליה ומתחתיה מבחינת ההספק והגודל, ולכן מעוררת סקרנות ועניין רב. בניו הולנד מדווחים על הזמנות נאות מאז ההשקה הרשמית ב'אגריטכניקה'.
New Holland T8.435 Tier4B

New Holland T8.435 Tier4B


הטרקטור החדש הנוסף שמכירתו מתחילה כעת הוא הדור העדכני של סדרה T8 – המשקל הכבד בניו הולנד, אח לסדרה מאגנום של קייס וקטן רק מדגמי ה-T9 הפירקיים בהיצע של ניו הולנד. למעשה מדובר בגרסת העל בסדרה – ה-T8.435 – שנחשף לראשונה בתחילת 2015 יחד עם יתר גרסאות הסדרה העדכנית, כאשר עיקר החדשות ביחס לסדרה T8 הקודמת היו במנועים המעודכנים לתקני Tier 4 B ושינויים קוסמטיים קלים. גרסה זו של ה-T8 הוא הטרקטור הסדרתי הסטנדרטי החזק בשוק כיום – יחד עם האח התאום הלא-זהה קייס מאגנום 380.
New Holland CX8.80 Tier4B

קומביין תבואות New Holland CX8.80 Tier4B


הקומביין החדש לתבואות – ניו הולנד CX8.90 – מתיימר להיות הגדול והחזק בשוק כיום, והוא פסגת היצע סדרה CX8 החדשה, שנחשפה בשלבים במהלך החודשים האחרונים, עד להצגת כל גרסאות הסדרה במסגרת תערוכת LAMA 2015 שנערכה זה עתה באנגליה. סדרה CX8 החדשה החליפה את סדרה CX8000 והיא כוללת 6 גרסאות בטווח ההספק שבין 340-490 כ"ס והיצע שולחנות המגיע עד לרוחב 12.5 מ' בגרסת העל – ניו הולנד CX8.90. קומביין זה, המתיימר להיות הגדול בהיצע, כולל מיכל תבואה בנפח 12.5 מ"ק.
New Holland FR.780 Tier4B

קומביין לתחמיץ New Holland FR.780 Tier4B


סדרה חדשה נוספת ששיווקה המלא מתחיל עתה היא סדרת הקומביינים לתחמיץ החדשה FR. מדובר בשם זהה וכמעט באותו העיצוב כשל סדרת הקומביינים לתחמיץ שהוצגה לפני כארבע שנים, אך הסדרה שנחשפה לפני כחודשיים מצוידת במנועים עדכניים, העומדים בתקני Tier 4 Final והמציעים הספק ומומנט גבוהים יותר יחד עם צריכת דלק נמוכה יותר. ההיצע סדרה FR העדכני כולל כמקודם 5 גרסאות בטווחי ההספק שבין 476-824 כ"ס. השיווק והמכירות כבר החלו סימולטנית בכל השווקים הרלוונטיים למוצרים אלו. לקבלת פרטים מיבואן ניו הולנד לישראל, לחצו כאן