טרקטור John Deere 5100GN
,

ג'ון דיר סדרה GN כבר בארץ

טרקטור John Deere 5100GN

טרקטור John Deere 5100GN

יבואנית ג'ון דיר לארץ מודיעה כי כלים ראשונים של טרקטורי המטעים והכרמים מסדרה GN החדשה כבר בארץ; הטרקטורים הצרים – שנחשפו אך לפני כשבועיים בארה"ב – החדשים יוצגו לראשונה בפני ציבור במסגרת תערוכת היום הפתוח בערבה, המתוכננת להיערך ב-20-21 לינואר, כאשר הגרסה שתגיע לארץ בשלב זה היא ה-5100GN עם מנוע 4.5 ליטר ו-100 כ"ס שתוצע בגרסה פתוחה או סגורה וממוזגת.

טרקטור John Deere 5100GN

טרקטור John Deere 5100GN

"סדרת הטרקטורים החדשה תיצור שינוי משמעותי בשוק" אומר יוסי בנבנישתי, מנהל המכירות בחברת מפרם, יבואנית ג'ון דיר. וכיצד? " ריסוק הגזם נעשה עד היום כאילוץ, כשהמרסקת רתומה מאחורי הטרקטור מצב המחייב לדרוס עם הטרקטור את הגזם, הכולל ענפים קשים שגורמים נזק נרחב לטרקטור", מסביר בנבנישתי. "אפשרות אחרת היתה שהמפעיל נוסע ברוורס – שזה 'שובר' את העורף למפעיל…".
בג'ון דיר מדגישים כי הטרקטורים החדשים מסדרה GN מציעים הספק גבוה – 100 כ"ס כאמור – יחד עם זרועות קדמיות ויציאת כוח קדמית (PTO) ללא הפסדי כוח; המשמעות היא שלרשות הכלי הנרתם מלפנים עומדים מלוא 100 כוחות הסוס של המנוע, מסבירים בג'ון דיר, ועם מרסקת הרתומה מלפנים הטרקטור דורס גזם מרוסק, שאינו גורם לכל נזק או פגיעה.
במפרם תולים תקוות רבות בטרקטור החדש למטעים וכרמים, ולא רק בשל שם המותג ההולך לפניו או המפרט העשיר. ההפתעה מגיעה גם מכיוון המחיר, והיעדר המתחרים הישירים – כפי שרואים זאת אצל היבואנית. "ה"בעיה" הגדולה אצל ג'ון דיר היא לרוב המחיר הגבוה הנובע מהשאיפה למצוינות", מסביר יוסי בנבנישתי; "עם סדרה GN החדשה אנו מציעים טרקטור שלמעשה כיום אין לו מתחרים בארץ (באבזור ובהספק) שבנוסף לכך מוצע במחיר תחרותי בהחלט". ומהו המחיר? את זה לא הסכימו למסור לפרסום בשלב זה…

טרקטור John Deere 5100GN

טרקטור John Deere 5100GN