Braud 7030M
,

בוצרות חדשות לכרמים בינוניים וקטנים

Braud 7030M

בוצרת Braud 7030M


ניו הולנד משיקה את דור בוצרות הענבים הבא שלה – סדרה Braud Compact Range. למעשה מדובר בבוצרות מתוצרת Braud הצרפתייה, חברה השייכת כיום לקונצרן CNH, והבוצרות מתוצרתה משווקות תחת השם ניו הולנד.
הסדרה החדשה כוללת במעמד ההשקה 2 דגמים בלבד – Braud 7030M ו-Braud 8030L – המיועדים לבציר כרמים קטנים ובינוניים, כאשר הניו הולנד טוענים כי מדובר ב"בוצרות גדולות באריזה קומפקטית"; המשמעות היא שאנשי היצרנית עשו כל מאמץ למזער את ממדי הבוצרות ככל הניתן בכדי להקל על ההתניידות בתוך הכרם, ביציאה ובכניסה וכמובן בתנועה בכביש הציבורי.
Braud 7030M

בוצרת Braud 7030M


הבוצרת Braud 7030M מיועדת לעבודה בכרמים עם ריווחי שורות בינוניים (1.3-1.6 מ') בעוד שהבוצרת Braud 8030L מתוכננת לעבוד בכרמים בהם ריווח השורות גדול – מעל ל-1.6 מ'. זהו ההבדל העיקרי בין שתי הבוצרות.
שתי הבוצרות מצוידות במנוע פיאט תעשייתי (FPT) עם מערכת ECOBlue HI-eSCR העומד בתקני Tier 4B והמציע 128 כ"ס בשני הדגמים. בניו הולנד טוענים כי בוצרות חדשות אלו הן החסכוניות בשוק כיום. מרווח הטיפולים צמח ועומד עתה על 600 שע"מ. עיצובן חדש ומתיימר להציע שדה ראיה טוב מבעבר – בעיקר לצד ימין (הקבינה ממוקמת בצידו השמאלי של הכלי).
Braud 7030M

בוצרת Braud 7030M


מערכת הקטיף והניעור היא חדשה כאן, ומתבססת על מערכת ה-SDC המוכרת בבוצרות אלו. לטענת אנשי ניו הולנד מוצעת כעת רמת איסוף רחבה מבעבר עם יכולת בציר גם לאשכולות נמוכים במיוחד. מערכת הניקוי וניפוי העלים תוכננה אף היא מחדש בבוצרות אלו, ומבטיחה פעולה יעילה ותוך פחות נזקים מבעבר. כל המערכות מוצגות ומופעלות דרך מסך-מגע LCD גדול בקבינה ומערכת IntelliView דור 4 של CNH. המפעיל יכול לכוון ולכייל את כל פונקציות הבציר – גם תוך כדי עבודה, לקבל את כל המדדים, התרעות בדבר תקלות או טיפולים נדרשים ועוד. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן