Echo CS-361P
, ,

מקצוען לעבודות גובה מ-Echo

יצרנית ציוד הגינון היפנית אקו (Echo) ממשיכה בהרחבת היצע המסורים המקצועיים שלה, עם הוספת הדגם החדש CS-361P להיצע. מדובר במסור "יד אחת" המיועד לעבודות תחזוקה וכריתה בגובה – אך מוצע עם ידית אחיזה אחורית כבמסור סטנדרטי. "מסור מקצועי זה תוכנן עבור כורתים מקצועיים העובדים בגובה והנדרשים למסור קומפקטי אך חזק ומהיר-סל"ד – אך המעדיפים יכולת אחיזה בשתי הידיים", מסבירים את השעטנז באקו.

Echo CS-361P

Echo CS-361P


לאקו CS-361P מנוע בנפח 35.8 סמ"ק המציע תוספת הספק של כ-15% ביחס למסור ידית אחורית הוותיק יותר של היצרנית – האקו CS-352, מבלי לציין מספרים. משקל המסור עומד על 3.77 ק"ג בלבד והוא מוצע עם להב 16" או 18" לבחירה. ככלי מקצועני מוצעת מערכת שימון המונעת באמצעות מצמד המתיימרת להציע איכות ורצף שימון לשרשרת יחד עם חיסכון בשמן הודות לעצירת דליפות או שימון מיותר כאשר השרשרת ללא תנועה. מסנן האוויר ממוקם מעל למנוע ומאפשר גישה נוחה ללא כלים מיוחדים, והוא מקבל אוויר באמצעות מערכת G-Force ייחודית של אקו המתיימרת למנוע מרוב חלקיקי האבק והנסורת להגיע אל המסנן מלכתחילה, ובכך להאריך את חיי המסנן, את מרווח הניקוי הנדרש ולשפר משמעותית את רמת הסינון והשמירה על כניסת אוויר נקי למנוע.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית הציוד של Echo לארץ ניתן ללחוץ כאן. מחיר המסור בחו"ל עומד על כ-410$ וניתן להזמינו דרך הרשת, כמו למשל מכאן