New Holland Guardian SP.300C
,

דור מרססי 'סלף' חדש מניו הולנד

New Holland Guardian SP.300R

New Holland Guardian SP.300R


ניו הולנד מחליפה את סדרת מרססי ה'סלף' שלה Guardian עם סדרה עדכנית המוצעת באותו השם. החברה השיקה את הסדרה החדשה בכנס חוואים וחקלאים בקנדה, ובשלב ההשקה היא כללה 3 דגמים – ניו הולנד SP.260R וניו הולנד SP.300R בתצורה הסטנדרטית של מיכל ו'בום' אחוריים וניו הולנד SP.300C המותאם לפיזור יבש או נוזלי, כולל השילוב ביניהם, כאשר הלקוח יכול לרכוש ערכה נוספת בנפרד, במידה והוא נזקק לכל האופציות.
במסגרת הרענון והשדרוג מקבלים המרססים החדשים מערכת מתלים אחוריים משופרת במטרה להעניק למפעיל נסיעה חלקה יותר ולשפר את השיכוך לטובת פעולה מאוזנת ויציבה יותר. מנוע ה-FPT המעודכן בנפח 6.7 ליטר עומד בתקני Tier 4B ומייצר יותר הספק בהשוואה לדגמים הקודמים בסדרה, המוחלפים עתה. שמות הדגמים מלמד אודות ההספק, כאשר מקסימום ההספק הוא גבוה ב-10 כ"ס בכל דגם. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים באמצעות מערכת הינע מכאנית ותיבת הילוכים אוטומטית. כאופציה ניתן לקבל מערכת הינע כפול.
בדגמים SP.260R ו- SP.300R ניתן לבחור בין מיכל בנפח 1,000 גלון או 1,200 גלון (3,785 או 4,542 ליטר, בהתאמה). המיכלים עשויים פלדת אל-חלד או חומר פלסטי קשיח. רוחבי ה'בום' המוצעים הם 27 או 30 מ' כאשר ב-SP.300R וב-SP.300C מוצע גם בום ברוחב כ-37 מ'.
למרות העלייה בהספק מבטיחים בניו הולנד צריכת דלק נמוכה ביחס לדגמים היוצאים, מבלי לנקוב במספרים. שינויי עיצוב חופת המנוע מאפשרים התקנת מצנן שמן גדול ב-15.5% ביחס לדגמים היוצאים כמו גם מניפת קירור ומצנן גדולים יותר.
New Holland Guardian SP.300C

New Holland Guardian SP.300C


תא המפעיל שודרג אף הוא ומתיימר להציע סביבת עבודה משופרת ונוחה יותר. יחידת ה'ג'וי סטיק' הוחלפה בנוחה ומתקדמת יותר, אפשרויות הבקרה והשליטה במערכות השונות שופרה, הודות למסך מגע 7" חדש מול פני המפעיל, הכפתורים והמתגים חדשים ומתיימרים להציע מגע נעים יותר ורגישות גבוהה יותר. יחידת השמשה הקדמית יחד עם המגב הוחלפו במשופרים. מצלמת רוורס מהווה סטנדרט בכל הדגמים וכך גם יציאת USB הממוקמת מאחורי כיסא המפעיל. בנוסף שופרה מהירות התגובה של המערכת ההידראולית ומערכת התאורה ההיקפית.
לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן