Goupil G1
,

לעבודה בסביבת בע"ח: Goupil G1 החשמלי (וידאו)

Goupil G1

Goupil G1


בדצמבר 2014 החלה ד.ל.ב. מוטוספורט (מקבוצת לובינסקי) לשווק בארץ את ה-Goupil G3 – רכב חשמלי קומפקטי היכול להוביל עד 2 נוסעים עם מטען של טונה על גבו ולגרור עד 3 טון בנגרר.
עתה מודיעה היבואנית על תחילת שיווקו אצלנו של האח הפתוח של ה-G3 – הגופיל G1, המציע תכונות וביצועים דומים, אך בשל היעדר קבינה סגורה והגדרתו כ'רכב תפעולי' הוא מתהדר בתג מחיר נמוך משמעותית.

goupil הצרפתייה שייכת לקונצרן פולריס האמריקאי, המוכר אצלנו מתחום הטרקטורונים ורכבי ה-UTV שלו.
גופיל G1 מיועד לעבודה כמובן שבמקומות סגורים, אך לא פחות מכך הוא מותאם לעבודה באיזורים פתוחים בהם לשקט ולהיעדר פליטת מזהמים חשיבות עליונה, כמו גנים ציבוריים, פארקים, אתרי נופש, בתי מלון, משקים, קיבוצים, גני חיות, חוות וכיו"ב. הגלגלים הגדולים יחסית והמתלים מאפשרים גם תנועה על מצע משובש יותר, כך שניתן גם לעבוד עימו בחוץ, באתרים בהם השקט נדרש כמו גם 0 פליטת המזהמים, וכמובן ניתן גם לשלב בין חוץ לפנים.
Goupil G1

Goupil G1


לגופיל G1 מנוע 48v המייצר הספק של 5.4 קילו-וואט (כ-7.4 כ"ס) הניזון מצבר מצברים נטענים, הניתנים לטעינה משקע חשמל ביתי סטנדרטי. "ה-1G מאפשר הרחבה של היצע הדגמים החשמלי לתחום התפעולי בישראל", אומר רווה תבורי, מנהל תחום רכב חשמלי בד.ל.ב. מוטוספורט. "הכלי החדש מהווה כלי קל ושימושי שיכול להשתלב בהצלחה במקומות בהם השתמשו בכלים אחרים המתאימים פחות לעבודה כמו מלגזות או כלים מזהמים אחרים. ה-1G מאפשר שימוש בכלי נקי בחללים צפופים בעלות תחזוקה מופחתות תוך חווית שימוש ששום רכב תפעולי אחר לא מאפשר כיום".
עיקר ההבדל בין ה-G3 המוכר אצלנו ל-G1 החדש הוא כאמור במרכב, ש אצל זה האחרון הוא פתוח. בנוסף, ה-G1 מוגדר כרכב תפעולי המותר לנסיעה בשטחים מוגדרים בלבד, בהשוואה ל-G3 המוגדר כ'קוואדריסייקל' המורשה לנסיעה על כביש ציבורי.
חוזקו, תרתי משמע, של הרכב התפעולי החשמלי החדש אצלנו הוא ביכולות הנשיאה והגרירה שלו; ניתן להעמיס עד 1,000 ק"ג מטען על הרכב ולגרור נגרר במשקל של עד 3,000 ק"ג. ה-G1 מוצע עם רשימת תוספות ארוכה, הכוללת בין היתר צמיגים מיוחדים לנסיעה בחוץ, דפנות לארגז, זוג מושבים נוסף להובלת עוד 2 נוסעים ועוד.
והמחיר? ה-G1 החדש עולה החל ב-60,000 שקל (כל המחירים לפני מע"מ) – זול משמעותית מה-G3 המאובזר והסגור, שעולה אצלנו 88,000 שקל. לפרטים נוספים ניתן להתקשר ל-*2717.
Goupil G1

Goupil G1