Krone Big X 770
,

קומביין חדש מ-Krone

Krone Big X 770

Krone Big X 770 עטוי בצבעי הסוואה במהלך ניסויים לפני מספר חודשים, במטרה להקשות את זיהויו


קרונה (Krone) הגרמנייה מרחיבה את היצע הקומביינים לתחמיץ שלה עם דגם חדש – ה-Big X 770 – שיושק רשמית במסגרת תערוכת 'אגריטכניקה 2015' שתיערך בנובמבר בגרמניה. הדגם החדש ימוקם שלישי מלמעלה אצל היצרנית מבחינת הספק מנועו ומעל לדגמים ה'קומפקטיים' שהושקו כשנה וחצי לפניו, הקרונה Big X 480 וה-Big X 580. קרונה נחשבת יצרנית מובילה בתחום המקצרות העצמאיות והקומביינים לתחמיץ ובין היתר מציעה בארסנל שלה את הקומביין לתחמיץ החזק בייצור – ה-Big X 1100 – שמנועו מציע 1,078 כ"ס; למען הדיוק מדובר לא רק בקומביין החזק בעולם אלא בכלי החקלאי החזק ביותר, בכלל.
Krone Big X 770

Krone Big X 770


הקרונה Big X 770 כולל שלדה ומרכב חדשים שהוצגו לראשונה בדגמים הקטנים יותר של היצרנית – ה-Big X 480/580 – שהנם מתקדמים ובטיחותיים יותר מהדגמים הגדולים בעיקר בכל הקשור לשדה ראיה, ארגונומיה ונוחות גישה למנוע ולמכלולי הקומביין האחרים. כדוגמא מציינים בקרונה את העיצוב מחדש של החיפויים, מנגנוני הפתיחה והסגירה והוספת מדדים ופרמטרים למדידה נוספים על חיפויי הגלגלים בלפנים, במיקום וגובה נוחים וקלים לגישה. גם הגישה אל תא המפעיל שופרה הודות להוספת שלב במדרגות. בדומה לדגמים הגדולים יותר – מה- Big X 600 ומעלה – מצוידת גם הקומביין החדש במנגנון בלימת ראש החיתוך והקיצוץ ממהירות עבודה מרבית למצב נעילה תוך פחות מ-10 שניות.
Krone Big X 770

Krone Big X 770


ל-Big X 770 מנוע MAN בנפח 16.16 ליטר בתצורת V8 המייצר כאן 775 כ"ס המצויד בשפע מערכות מתקדמות למיקסום פעולתו וצריכת דלק מינמאלית. בין היתר מצוינת מערכת ה-PowerSplit של קרונה המתבססת על מנגנון בקרת הספק מנוע אלקטרוני המנתר בכל רגע נתון את תנאי העבודה של הקומביין – עומס, מהירות וכיו"ב – ומתאים את פעולת המנוע לתנאים באופן אופטימאלי, ואוטומטי כמובן.
ב-Big X 770 עורך גם תוף קיצוץ חדש את הופעת הבכורה שלו אצל קרונה – תוף המכונה MaxFlow – שיוצע כאופציה ועם בחירה בין 3 גרסאות שונות: 20, 28 או 36 להבים המתיימרים להציע סידור ומיקום חדשים, המאפשרים עבודת קיצוץ מהירה, איכותית, שקטה וקלה יותר, המותאמת להתמודד עם סוגי תבואה מגוונים מבעבר. מערכת התוף החדשה תוצע החל מהשנה הבאה גם ביתר הקומביינים לתחמיץ של קרונה, כאופציה. כאופציה נוספת יוצעו גם ראשי קיצוץ מיוחדים המיועדים לתעשיית הביוגז עם התאמות ייחודיות לסוג עבודה זה, ושולחנות חדשים לתירס המצטרפים להיצע.
ניתן לקבל פרטים נוספים מיבואנית קרונה לארץ, בלחיצה כאן
Krone Big X 770

Krone Big X 770