ECHO CS-2510TES

ECHO CS-2510TES


יצרנית ציוד היערנות והגינון היפנית ECHO משיקה באמצעות הסניף הגרמני שלה מסור ידית עליונה חדש לתחזוקת עצים ולעבודות גובה. מדובר בדגם הנקרא CS-2510TES ולפחות על סמך נתוני היצרנית מדובר במקצוען קל משקל וחזק; הנתונים אומרים משקל עצמי של 2.3 ק"ג והספק מרבי של 1.51 כ"ס ממנוע בנפח 25.0 סמ"ק. נתונים אלו טובים אף משל המתחרה מבית שטיל (Stihl) – השטיל MS150T שהושק בתחילת 2014, שמשקלו 2.6 ק"ג ומנועו בנפח 23.6 סמ"ק מייצר 1.34 כ"ס "בלבד".
ECHO CS-2510TES

ECHO CS-2510TES


ב-Echo טוענים כי התכנון והפיתוח לקחו בחשבון עבודה ממושכת בגבהים, ומכאן הדגש על המשקל שאכן הוא מהנמוכים בתחום. במקביל מאפשר המנוע החזק ביצועים גבוהים, גם עם יד אחת, מה שמקצר את זמן העבודה ומייעל אותה דווקא בתנאי קיצון. מסור זה מתאים כאמור לעבודות תחזוקה, ברשויות כמו קק"ל, מועצות ועיריות, קבלני כריתה וגננים גדולים, במשימות כמו דילול, הכנה לכריתה והורדת ענפים פגועים או חולים.
ECHO CS-2510TES

ECHO CS-2510TES


מערכת התנעה המכונה iSi-Start מאפשרת התנעה קלה במיוחד – כך Echo – הן מבחינת הכוח שיש להשקיע והן מבחינת אורך משיכת כבל ההתנעה, נתונים קריטיים בעבודה בגבהים. מערכת ההתנעה iSi-Start מתבססת בין היתר על עיכוב ההצתה – פעולה המקלה מאוד את ההתנעה החוזרת. מנוע המסור החדש מצויד גם במנגנון הגבלת סל"ד ובקרה על גובה הסל"ד ופעולתו החלקה. לפניה ליבואנית הציוד של Echo לארץ, לחצו כאן